Subiekt Sprint 2

Czas dostawy: do 24 godzin
338,25  492  cena netto: 275  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Ilość:
Dodaj do koszyka
Podziel się:
Poleć znajomemu
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zadaj pytanie
Forma dostawy wersja BOX (pudełkowa) wysyłana na wskazany adres w zamówieniu
Platforma Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016
Wersja językowa polska
Liczba stanowisk 1
Ważna informacja Przez 3 miesiące od momentu rejestracji licencji masz prawo do bezpłatnego korzystania z usług teleKonsultanta i eAbonamentu.
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
 
Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
 
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
 
Sprzedaż – najważniejsze funkcje:
  • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
  • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  
Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:
  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
 
Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:
  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 

Urządzenia zewnętrzne - Drukarki fiskalne

  • Emar Printo 57T
  • Elzab Mera
  • Elzab Mera EFV*
  • Elzab Omega
  • Innova Profit
  • Innova Market
  • Novitus Vento
  • Novitus Viking (produkowana po 2001 r.)
  • Novitus Vega Mobil (produkowana po 2001 r.)
  • Novitus Vivo
  • Novitus Quarto
  • Novitus Delio Prime*
  • Novitus Deon E*
  • Posnet Temo
  • Posnet Thermal
  • Posnet Thermal HS FV*
  • Posnet Thermal FV EJ*
  • Posnet Thermal HD FV EJ*
  • Torell Andros
  • Upos FP-T260FVA*
  • Upos FP-T88FVA*
  • Upos FP-TA10FVA*

Czcionką pogrubioną oznaczono modele przetestowane, zaś symbolem gwiazdki modele obsługujące drukowanie faktur. Pozostałe drukarki według ich producentów mają protokoły zgodne z Elzab, Thermal, Novitus lub Upos. W niektórych urządzeniach (np. Novitus) można korzystać z więcej niż jednego protokoł.

 

Wymagania systemowe

  • system handlowy Subiekt GT od wersji 1.39 lub Subiekt nexo od wersji 5.0.0;
  • komputer z procesorem 1 GHz (lub lepszym);
  • 1 GB pamięci RAM (lub więcej);
  • około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2, 2012, 2014, 2016 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 dostarczana jest wraz z systemem.

Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny. Nasze towary dostarczamy wyłącznie do Polski.

Dla wersji elektronicznych ESD 
Licencje na program wysyłane są bezpłatnie na wskazany przez klienta adres e-mail.

Dla wersji elektronicznych ESD + Nośnik z programem i licencją
Większość oprogramowania w wersji elektronicznej (jeżeli nie istnieje ich odpowiednik w wersji pudełkowej) może być wysłana również na nośniku sklepu VEBO. Dodatkowo jeżeli zostanie wybrany nośnik przesyłka taka może zostać doręczona za pobraniem Poczty Polskiej lub Kuriera DHL.

Dla wersji pudełkowych BOX
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy INPOST, Poczty Polskiej (Pocztex48) oraz Kuriera DHL. Paczki nadawane są jako priorytety, a czas ich dostarczenia to od 24 do 48 godzin.

Paczkomaty INPOST
Przedpłata - 9,85 zł*
 
Poczta Polska
Przedpłata - 11 zł* 
Pobranie - 14 zł*
 
Kurier DHL
Przedpłata - 15 zł*
Pobranie - 19 zł*
 
Możliwe jest również ustalenie indywidualnej formy wysyłki w przypadku większych zamówień.
W przypadku zamówienia klucza elektronicznego wysyłka następuje za pomocą poczty elektronicznej i klient nie ponosi żadnych kosztów.

*ceny brutto

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz również