CRM - ZADANIA DGCS System 24

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
1 107  brutto cena netto: 900 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
pobierz wersję testową zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent dGCS Biznesmen Sp. z o.o.

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Czas obowiązywania licencji Licencja jest wieczysta do zakupionej wersji programu.
Przez 12 miesięcy otrzymujemy bezpłatne aktualizacje.
Platforma Windows 11, 10, 8.1, 8 32/64-bit
Windows Server 2019, 2016, 2012 R2, 2012 32/64-bit
Wersja językowa Polska
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

CRM DGCS System usprawni pracę Twojej firmy i organizację kontaktów z klientami – których chcesz pozyskać i z którymi masz już relacje. Dzięki CRM nie zapomnisz o tym, co dla Twojej firmy ważne, o wykonaniu zadania dla danego klienta, umówionym spotkaniu czy rozmowie telefonicznej. Pracuj z klientami w jednym systemie i zawsze z aktualnymi danymi, przygotuj kompleksową ofertę, zarezerwuj towary i wyposażenie niezbędne do realizacji konkretnego zadania. Nie jest ważne, ilu masz pracowników, czy masz dział handlowy z prawdziwego zdarzenia czy jednoosobowo realizujesz sprzedaż, aby być krok przed konkurencją bądź perfekcyjnie zorganizowany. Zacznij budować nowoczesną firmę w oparciu o dobrze zorganizowaną sprzedaż, wszystko w jednym narzędziu!

Zadania

  • Tworzenie i przydzielanie zadań oraz delegowanie ich pracownikom, do wykonania w określonym czasie;
  • Definiowanie zadań cyklicznych;
  • Przypominanie o zbliżającym się terminie rozpoczęcia;
  • Powiązania zadania z pracownikami, kontrahentami lub innymi zadaniami;
  • Rezerwowanie towarów i zasobów firmy (np. pojazdy, urządzenia), niezbędnych do wykonania zadania;
  • Współpraca zespołowa nad zadaniem, komentowanie w grupie osób powiązanych z zadaniem;
  • Podpinanie plików np. zdjęcia, umowy, inne pliki tekstowe itp.;
  • Nadawanie priorytetów, określanie statusów oraz stanu procentowego wykonania. 


Kontrahenci

  • Nadawanie statusów dla kontrahenta:
  • Ewidencja danych kontaktowych i charakteryzujących pracowników kontrahenta;
  • Wyszczególnienie rozbudowanych informacji przydatnych dla handlowców – preferowana forma i godzina kontaktu z kontrahentem;
  • Przydzielanie opiekunów do kontrahenta, opiekuna głównego, dodatkowego i zastępczego;
  • Dodawanie notatek do kartoteki kontrahenta;
  • Podpinanie plików do kartoteki kontrahenta;
  • Rejestracja zgód związanych z RODO;
  • Zarządzanie polityką rabatową dla danego kontrahenta;
  • Dodawanie wielu kont bankowych kontrahenta, po których będą oni rozpoznawani np. przy wprowadzaniu wyciągów bankowych;


Kalendarz

  • Przejrzysty widok kalendarza i zajętości poszczególnych dni, w układzie dziennym, tygodniowym i miesięcznym;
  • Monitorowanie szczegółów zadań, edytowanie, usuwanie, dodawanie nowych terminów z poziomu Kalendarza;
  • Prezentacja kalendarza wg typu kontaktu: zadanie, notatka, spotkania


Oferty

  • Przygotowywanie ofert dla klientów;
  • Analiza wystawianych ofert w przedziale czasu;
  • Edytowanie, usuwanie, drukowanie i wysyłanie ofert e-mailem do klienta;
  • Realizowanie oferty w postaci wystawienia dowolnego typu dokumentu sprzedaży na jej podstawie


Rezerwacje

  • Dodawanie firmowego wyposażenia i oznaczanie go, jako dostępnego do rezerwacji;
  • Planowanie i rezerwowanie zasobów dla konkretnych zadań;
  • Kontrolowanie  dostępności zasobów w konkretnym wymiarze czasu;
  • Elastyczne wyszukiwanie wyposażenia i zaplanowanych rezerwacji.


Analizy

  • Raporty i zestawienia prezentujące informacje o rozrachunkach z kontrahentami, przychodach ze sprzedaży do kontrahentów w ujęciu ilościowym i wartościowym.


Komentarze 

  • Dodawanie i wysyłanie komentarzy dotyczących zadania, do wykonawcy i pracowników, którzy są z nim powiązani z realizacją danego zadania. 


Integracje (System, która umożliwi m.in.: )

  • pracę na wspólnych kartotekach kontrahentów, towarów i usług;
  • wystawianie dokumentów handlowych na podstawie złożonych ofert;
  • analizowanie danych poprzez dostęp do bieżącej bazy.

Wymagania systemowe

  • procesor: 600 MHz,
  • 256 MB pamięci RAM,
  • rozdzielczość ekranu: 1024 x 768,
  • około 200 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • dowolny napęd CD-ROM,
  • mysz,
  • drukarka.
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane