CRM DGCS System 21

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
479,70  brutto cena netto: 390 
Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent dGCS Biznesmen Sp. z o.o.

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Czas obowiązywania licencji Licencja jest wieczysta do zakupionej wersji programu.
Przez 12 miesięcy otrzymujemy bezpłatne aktualizacje.
Platforma Windows 10, 8.1, 8 32/64-bit
Windows Server 2019, 2016, 2012 R2, 2012 32/64-bit
Wersja językowa Polska
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

CRM DGCS System usprawni pracę Twojej firmy i organizację kontaktów z klientami – których chcesz pozyskać i z którymi masz już relacje. Dzięki CRM nie zapomnisz o tym, co dla Twojej firmy ważne, o wykonaniu zadania dla danego klienta, umówionym spotkaniu czy rozmowie telefonicznej. Pracuj z klientami w jednym systemie i zawsze z aktualnymi danymi, przygotuj kompleksową ofertę, zarezerwuj towary i wyposażenie niezbędne do realizacji konkretnego zadania. Nie jest ważne, ilu masz pracowników, czy masz dział handlowy z prawdziwego zdarzenia czy jednoosobowo realizujesz sprzedaż, aby być krok przed konkurencją bądź perfekcyjnie zorganizowany. Zacznij budować nowoczesną firmę w oparciu o dobrze zorganizowaną sprzedaż, wszystko w jednym narzędziu!

Zadania

  • Tworzenie i przydzielanie zadań oraz delegowanie ich pracownikom, do wykonania w określonym czasie;
  • Definiowanie zadań cyklicznych;
  • Przypominanie o zbliżającym się terminie rozpoczęcia;
  • Powiązania zadania z pracownikami, kontrahentami lub innymi zadaniami;
  • Rezerwowanie towarów i zasobów firmy (np. pojazdy, urządzenia), niezbędnych do wykonania zadania;
  • Współpraca zespołowa nad zadaniem, komentowanie w grupie osób powiązanych z zadaniem;
  • Podpinanie plików np. zdjęcia, umowy, inne pliki tekstowe itp.;
  • Nadawanie priorytetów, określanie statusów oraz stanu procentowego wykonania. 


Kontrahenci

  • Nadawanie statusów dla kontrahenta:
  • Ewidencja danych kontaktowych i charakteryzujących pracowników kontrahenta;
  • Wyszczególnienie rozbudowanych informacji przydatnych dla handlowców – preferowana forma i godzina kontaktu z kontrahentem;
  • Przydzielanie opiekunów do kontrahenta, opiekuna głównego, dodatkowego i zastępczego;
  • Dodawanie notatek do kartoteki kontrahenta;
  • Podpinanie plików do kartoteki kontrahenta;
  • Rejestracja zgód związanych z RODO;
  • Zarządzanie polityką rabatową dla danego kontrahenta;
  • Dodawanie wielu kont bankowych kontrahenta, po których będą oni rozpoznawani np. przy wprowadzaniu wyciągów bankowych;


Kalendarz

  • Przejrzysty widok kalendarza i zajętości poszczególnych dni, w układzie dziennym, tygodniowym i miesięcznym;
  • Monitorowanie szczegółów zadań, edytowanie, usuwanie, dodawanie nowych terminów z poziomu Kalendarza;
  • Prezentacja kalendarza wg typu kontaktu: zadanie, notatka, spotkania


Oferty

  • Przygotowywanie ofert dla klientów;
  • Analiza wystawianych ofert w przedziale czasu;
  • Edytowanie, usuwanie, drukowanie i wysyłanie ofert e-mailem do klienta;
  • Realizowanie oferty w postaci wystawienia dowolnego typu dokumentu sprzedaży na jej podstawie


Rezerwacje

  • Dodawanie firmowego wyposażenia i oznaczanie go, jako dostępnego do rezerwacji;
  • Planowanie i rezerwowanie zasobów dla konkretnych zadań;
  • Kontrolowanie  dostępności zasobów w konkretnym wymiarze czasu;
  • Elastyczne wyszukiwanie wyposażenia i zaplanowanych rezerwacji.


Analizy

  • Raporty i zestawienia prezentujące informacje o rozrachunkach z kontrahentami, przychodach ze sprzedaży do kontrahentów w ujęciu ilościowym i wartościowym.


Komentarze 

  • Dodawanie i wysyłanie komentarzy dotyczących zadania, do wykonawcy i pracowników, którzy są z nim powiązani z realizacją danego zadania. 


Integracje (System, która umożliwi m.in.: )

  • pracę na wspólnych kartotekach kontrahentów, towarów i usług;
  • wystawianie dokumentów handlowych na podstawie złożonych ofert;
  • analizowanie danych poprzez dostęp do bieżącej bazy.

 

Opinie o CRM DGCS System 21

zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
Podaj imię lub nick (informacja ta będzie publikowana przy ocenie):*
Podaj adres e-mail (informacja ta nie będzie nigdzie publikowana):*
Temat:*
* pola wymagane Dodaj opinię

Wymagania systemowe

  • procesor: 600 MHz,
  • 256 MB pamięci RAM,
  • rozdzielczość ekranu: 1024 x 768,
  • około 200 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • dowolny napęd CD-ROM,
  • mysz,
  • drukarka.
Zobacz również
Ostatnio oglądane