Magazyn DGCS System MOJA FIRMA 24

(obsługa 1 firmy)
Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
221,40  brutto cena netto: 180 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
pobierz wersję testową zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent dGCS Biznesmen Sp. z o.o.

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Czas obowiązywania licencji Licencja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
Po zakończeniu okresu licencji należy zakupić aktualizację na 12 miesięcy.
Platforma Windows 11, 10, 8.1, 8 32/64-bit
Windows Server 2019, 2016, 2012 R2, 2012 32/64-bit
Wersja językowa Polska
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Magazyn DGCS System MOJA FIRMA to program do obsługi gospodarki magazynowej oraz sprzedaży towarów i usług. Umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych, zakupu i sprzedaży oraz dokumentów kasowych. W pełni kontroluje stany magazynowe, ruch towarów, płatności nasze i kontrahentów, stan gotówki w kasie. Generuje szereg raportów obrazujących stan firmy.

Magazyn i Faktury

Wybrane możliwości:

  • wystawia różne typy dokumentów sprzedaży: faktury, faktury zaliczkowe i końcowe, faktury uproszczone,
  • faktury wewnętrzne, paragony i faktury do paragonów, zamówienia i faktury do zamówień, faktury marża,
  • Nowy rodzaj faktury - Faktura "odwrotne obciążenie"
  • Rozliczenia podatku VAT lub podatku od wartości dodanej lub podatku o podobnym charakterze dokonuje nabywca.
  • Nowy rodzaj faktury - Faktura "samofakturowanie"
  • Faktura wystawiona przez nabywcę w imieniu dostawcy,
  • wydanie zewnętrzne WZ, faktury do WZ, wydanie wewnętrzne WW, 
  • wystawia dokumenty magazynowe: PZ, faktura zakupowa, faktura RR, przychód i rozchód wewnętrzny (PW,RW), 
  • wystawia dokumenty korygujące, duplikaty,
  • umożliwia edycję wszystkich dokumentów, 
  • nalicza podatek VAT od netto lub od brutto,
  • arkusz spisu z natury i inwentaryzacja,
  • zapis dokumentów do: PDF, XLS, CSV, HTML, XML, ODT, 
  • nieograniczony ilościowo zestaw słowników przydatnych w trakcie  sprzedaży:  towarów i usług (ponad 500 znaków na wpisanie nazwy), grup towarów i usług, kontrahentów i grup kontrahentów, form płatności, kont  bankowych, jednostek miary,
  • obsługa zamienników,  przyjęć towarów w różnych  jednostkach z możliwością przeliczenia na inne,
  • obsługa rabatów dla każdej pozycji lub globalnie, definiowanie rabatów dla kontrahentów,
  • logo firmy na wydrukach dokumentów, definiowanie wyglądu aplikacji,
  • kilka rodzajów  szablonów wydruków wystawianych dokumentów,  np. 20 szablonów faktur VAT,
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi firm: Posnet, Elzab, Innova, Novitus, Elemis, Fasy, Torell
  • zestaw wielu raportów: zestawienia sprzedaży (np. wg kontrahentów, towarów lub usług), zakupów, płatności kontrahentów, 
  • wydruk ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
  • rozrachunki: raporty płatności, wezwania do zapłaty, kompensaty,
  • rozliczenia częściowe lub globalne,
  • obsługa wielu kas: dokumenty kasowe KP, KW, raporty kasowe,
  • możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym okresie (dowolna konfiguracja numeracji dokumentów),
  • prosta instalacja i konfiguracja programu,
  • zastosowanie skrótów klawiaturowych do szybkiej sprzedaży,
  • inteligentne, szybkie wyszukiwanie: towarów, usług, kontrahentów,
  • podgląd informacji o kontrahencie    podczas sprzedaży: obroty, zaległości, kupiony asortyment, wystawione dokumenty i wiele innych,
  • pilot programu, z którego dostępne są najczęściej używane funkcje,
  • obsługa czytników kodów kreskowych,
  • automatyczne księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu  do modułów Infor System MOJA FIRMA Księga Przychodów i Rozchodów, Infor System Księga Przychodów i Rozchodów, Infor System Księga Handlowa.
  • możliwość pobrania danych do programu w formacie .xls (Excel), co umożliwia przeniesienie danych początkowych z innego programu.

Wymagania systemowe

  • Procesor: minimum 1,5 GH
  • Pamięć: 512 MB RAM
  • Dysk: 500 MB
  • serwer baz danych Firebird 2.0.xx dostarczany wraz z programem.
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane