Pomoc

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
 
Jak zamawiać (kupować) ?
Proces składania zamówienia w naszym sklepie jest niezwykle prosty. Wystarczy że dodasz towar do koszyka, zarejestrujesz się w sklepie bądź przejdziesz od razu do kasy, wybierzesz sposób płatności Twoje zamówienie zostanie przez nas zrealizowane (w wyznaczonym czasie).

Jak zapłacić za zakupy?
Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

  • przelew na numer konta Alior Bank S.A. 49 2490 0005 0000 4500 3079 5153,
  • płatność w systemie [przelewy24.pl lub paypal],

Możliwość jest równiez odebrania towaru osobiście. Odbierając zamówiony towar w biurze pod adrsem: New Software S.C. Marek Lubas, Mateusz Ponikowski (Sklep Vebo.pl), Reja 15/13, 65-76 Zielona Góra , możecie Państwo zapłacić gotówką.

Mój kod promocyjny nie zadziałał, co mam zrobić?
Pamiętaj, że część promocji trwa do wyczerpania zapasów oraz jest ograniczona ilościowo.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia. O każdym etapie informujemy również drogą mailową

Wersja ESD i BOX

  • ESD oznacza iż kod aktywacyjny, link do pobrania programu oraz faktura VAT zostają wysłane na adres e-mail.
  • BOX jest to wersja pudełkowa przesyłana na adres fizyczny wraz z fakturą.

Dane do licencji
Oferowane w sprzedaży oprogramowanie w wersji elektronicznej ESD wymaga podania dokładnych danych do rejestracji licencji np: nazwa firma, adres, e-mail oraz numer telefonu.

Właśnie zakupiłem program. Co dalej?
Gdy tylko twoje zamówienie zostanie zweryfikowane przez VEBO.pl, otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym.

Czy płatności online są zabezpieczone?
Tak, są w 100% bezpieczne.

Czy otrzymam dowód zakupu?
Tak. Do każdego złożonego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.