2021-11-21 20:59:44

Premiera AnyDesk 7

Popularne oprogramowanie do zdalnego pulpitu otrzymało właśnie nową wersję. W AnyDesk 7 dodano między innymi odmienione i bardziej przejrzyste menu, przygotowane z myślą o mniej technicznych użytkownikach.

AnyDesk znane jest ze swojej jakości. Dzięki unikalnemu kodekowi wideo i rozwiązaniom bezpieczeństwa klasy militarnej, oprogramowanie szybko stało się jednym z najpopularniejszych w kategorii zdalnego pulpitu. Wraz z premierą wersji 7, twórcy chcieli, aby ich narzędzie zostało wprowadzone na zupełnie nowy poziom pod względem użyteczności, prostoty i bezpieczeństwa.

Efekt ten ma osiągnąć m.in. nowy interfejs użytkownika. Twórcy skupili się, aby był on przejrzysty i prosty w użyciu, ale jednocześnie nie stracił ducha AnyDesk. Dzięki temu z programu będzie się korzystać jeszcze łatwiej, co jest szczególnie ważne dla mniej zaawansowanych technicznie osób. Projektanci skupili się przede wszystkim na wizualnym przedstawieniu procesu zdalnego dostępu do innego urządzenia, gdyż to ono wydaje się użytkownikom najbardziej skomplikowane.

AnyDesk Version 7 – najważniejsze cechy:

  • Prostota – nowy, prosty interfejs użytkownika umożliwia zarówno nietechnicznym osobom, jak i profesjonalistom łatwy dostęp do funkcji zdalnego pulpitu.
  • Wygoda – możliwość przypisywania zestawów uprawnień do sesji zdalnych za pomocą jednego kliknięcia. Użytkownik może korzystać z predefiniowanych profilów uprawnień lub stworzyć własne, aby dopasować je do indywidualnych preferencji.
  • Łatwość obsługi – nawiązanie zdalnego połączenia jest proste, jak nigdy. Użytkownik może wysłać zaproszenie do zdalnej sesji bezpośrednio do innego klienta. Zapraszana strona otrzymuje powiadomienie, a po zaakceptowaniu od razu nawiązywane jest połączenie.
  • Prywatność – nadchodzące połączenia są widoczne w przejrzystym panelu. Użytkownik może ponadto zastąpić tło podczas sesji przychodzących i używać kolorowych ramek, oznaczających uruchomione sesje.
  • Dostosowywanie – użytkownik może dostosować własnego klienta AnyDesk, integrując w nim logo i barwy własnej firmy. Oprogramowanie może też być zmodyfikowane w taki sposób, aby obsługiwało wyłącznie przychodzące lub wychodzące połączenia. Administratorzy mogą predefiniować ustawienia wedle zaistniałych potrzeb.

Podziel się:
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię