Producent | Strefa Kursów |
Forma dostawy | Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej. Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu. Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS. |
Platforma | Windows Mac OS X Linux |
Czas trwania | 8,5 GODZINY |
Dźwięk | Lektor polski |
Liczba stanowisk | 1 |
Zastosowanie | Do domu Do firmy |
Dowiedz się jak tworzyć modularne elementy i zbudować z nich imponujące środowisko 3D. Poznasz metody stosowane w projektowaniu i modelowaniu obiektów do gier komputerowych z wykorzystaniem 3ds Max.
Czego się nauczysz:
Zastanawiasz się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Chciałbyś pracować przy powstawaniu takich projektów lub tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci? W takim razie to właśnie dla ciebie przygotowaliśmy tę serię kursów. Zdobędziesz dzięki niej komplet wiedzy, umiejętności i opanujesz workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier.
Techniki tworzenia współczesnych gier
W pierwszym kursie przyjrzymy się procesowi modelowania i projektowania obiektów, tzw. assetów, z których później niczym z klocków zbudujemy kompletne środowisko 3D. W taki właśnie sposób powstają niemal wszystkie współczesne gry. Mapy do nich nie są tworzone wyłącznie z unikalnych modeli, głównie ze względu na olbrzymią czasochłonność. Profesjonaliści korzystają z zestawów modułowych, które pozwalających znacznie szybciej budować całe środowiska. W tym kursie pokażę jak z zaledwie kilkunastu assetów, które sam przygotujesz, stworzyć rozbudowany korytarz w niezwykle popularnym w grach stylu sci-fi.
Twoja opinia może być pierwsza.