Kurs Optymalizacja strony sprzedażowej i zwiększanie konwersji

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
129  brutto cena netto: 104,88 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 3,5 godziny
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy
Dla instytucji EDU/GOV

Przekształć swoją stronę internetową w potężne narzędzie generujące sprzedaż. Wykorzystaj testy A/B, zadbaj o kluczowe elementy landing page i zwiększ konwersję z ruchu, który kierujesz na stronę.

Czego się nauczysz:

  • w jaki sposób powinna być zbudowana strona, która budzi wiarygodność i się sprzedaje
  • identyfikowania problemów, przez które klienci przerywają zakupy
  • optymalizacji treści na stronie docelowej pod kątem kampanii reklamowych, np. Google Ads
  • lepszego dopasowania treści reklamy i słów kluczowych do landing page
  • poprawy elementów, takich jak: nawigacja, filtrowanie i sortowanie produktów, zdjęcia i opisy produktów
  • tworzenia skutecznych i efektywnych testów A/B z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi
  • technik optymalizacji stron pod kątem szybkości działania i wyświetlania na urządzeniach mobilnych
  • wykorzystania Google Analytics 4 do analizy skuteczności landing page
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane