Kurs Google Analytics dla początkujących

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
149  brutto cena netto: 121,14 
Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 6 godzin
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Kurs stworzono z myślą o osobach, które chciałyby przyciągnąć na swoją stronę więcej osób i zwiększyć sprzedaż lub boją się wyciągać błędne wnioski analizując raporty, pozycja jest również przydatna dla tych którzy jeszcze nie wykorzystują analityki na swojej stronie. Szkolenie przedstawia możliwości Google Analytics – najlepszego darmowego narzędzia analitycznego. W szkoleniu zawarte są informacje i odpowiedzi na takie zagadnienia jak: czy efektywnie wydajesz pieniądze na marketing, które źródła ruchu są najskuteczniejsze, czy proces zakupowy przebiega prawidłowo oraz jak zoptymalizować stronę pod kątem wydajności i SEO.

Czego się nauczysz:

  • założenia konta GA i poprawnej konfiguracji kodu śledzenia
  • analizowania działań użytkowników na stronie
  • oceny skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych
  • optymalizacji strony i pozyskiwania lepszej jakości ruchu
  • śledzenie konwersji i działań e-commersowych
  • budowy niestandardowych raportów pod kątem Twojego biznesu
  • integracji Google Analytics z Google Ads i Search Console
  • segmentacji użytkowników i tworzenia list remarketingowych
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz również
Ostatnio oglądane