2022-10-03 14:13:00

Zmiany w Adobe Acrobat Pro

Od 8 sierpnia 2022 r. do programu Adobe Acrobat Pro zakupionego w ramach planu Value Incentive Plan (VIP) zostały dodane nowe funkcjonalności dla Acrobat Pro for teams i Acrobat Pro for enterprise.

Adobe Acrobat Pro to teraz kompletne, uniwersalne rozwiązanie do obsługi plików PDF i podpisu elektronicznego.

Nowe funkcje podpisu elektronicznego zawarte w Acrobat Pro (wprowadzane od 8 sierpnia 2022 r.):

  • Nieograniczone transakcje z podpisem elektronicznym – możliwość podpisywania i zbierania nieograniczonej ilości podpisów elektronicznych oraz śledzenie odpowiedzi w czasie rzeczywistym.
  • Masowe wysyłanie – żądanie legalnych, zaufanych podpisów elektronicznych od wielu sygnatariuszy (lub podpisujących) w jednej umowie – do 50 odbiorców jednocześnie.
  • Samoobsługowe formularze internetowe – przesyłanie plików PDF i dokumentów na stronę internetową. Możliwość zamieszcza na swojej stronie internetowej plików PDF i dokumentów, które klienci mogą  natychmiast wypełnić, podpisać i przesłać.
  • Dostosowywanie marki – łatwość dodawania własnego logo, haseł i kluczowych informacji, aby stworzyć markę firmy.
  • Kontrola administracyjna – możliwość centralnego zarządzania użytkownikami i ustawieniami za pomocą konsoli Adobe Admin Console i Acrobat Sign Console.
  • Zbieranie płatności – możliwość zbierania podpisów z opcją płatności za pomocą konta Braintree (jeśli jest dostępne).

Podziel się:
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię