Web Help Desk

Czas realizacji: Do 48 godzin (w dni robocze)
3 586,05  brutto cena netto: 2 915,49 
Dostępne licencje SolarWinds:





Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent SolarWinds Worldwide

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Czas obowiązywania licencji Licencja na program jest wieczysta.
12 miesięcy bezpłatnego wsparcia i aktualizacji.
Wersja językowa Angielska
Platforma Windows 10, 8.1, 8, 7 64-bit
Windows Server 2016, 2012, 2012 R2, 2008 R2 64-bit
Apple iOS 11, 10
Mac Os 10.12.x, 10.13.x
RHEL 7.0, 6.5 64-bit
CentOS 7.0, 6.5 64-bit
Fedora 25, 25 64-bit
Zastosowanie Do domu
Do firmy

SolarWinds Web Help Desk to łatwe w użyciu i niedrogie, oparte o witryne Web, oprogramowanie help desk, które upraszcza zarządzanie zgłoszeniami i oszczędza czas oraz wysiłek techników i administratorów IT. Rozwiązanie posiada wbudowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, ich aktywacją oraz zmianami, bazę wiedzy, która umożliwia zautomatyzowanie rozwiązania najprostszych problemów co poprawi jakość obsługi klientów. Help Desk Web integruje się narzędziami SolarWinds do monitorowania sieci, monitorowania serwera i aplikacji oraz z narzędziami do zdalnego wsparcia dla szybszego rozwiązywania problemów IT.

5 powodów dla których warto korzystać z rozwiązania SolarWinds Web Help Desk

Proste i niedrogie rozwiązanie typu IT Help Desk dla całego zespołu IT
SolarWinds Web Help Desk oferuje intuicyjny interfejs WWW do centralnego zarządzania zgłoszeniami oraz upraszcza i automatyzuje zadania wsparcia dla techników z działu IT

Centralne zarządzanie, usprawnienie i automatyzacja procesu zarządzania zgłoszeniami.
Web Help Desk jest łatwe w użyciu oprogramowanie do zarządzania zgłoszniami, które automatyzuje wiele zadań wsparcia w celu uproszczenia tworzenia nowych zgłoszeń, dystrybucji, eskalacji i zarządzania.

  • Automatyczna konwersja wiadomości e-mail na zgłoszenie problemów.
  • Elastyczna automatyzacja oparta na regułach routingu dynamicznego zgłoszenia i eskalacji problemu
  • Zautomatyzowane tworzenie wspólnych i powtarzających się zgłoszeń serwisowych
  • Uproszczone zarządzanie incydentami i problemami
  • Pulpity czasu rzeczywistego, aby mieć stały wgląd w statys zgłoszenia


SolarWinds Web Help Desk oszczędza mnóstwo czasu i wysiłku administratorów IT i pracowników działu help desk poprzez automatyzację wielu czynności i procesów zarządzania zgłoszeniami od tworzenia, przetwarzania oraz eskalacji. Możesz łatwo skonfigurować wiele warstw i grup pracowników IT i zdefiniować poziomy wsparcia aby usprawnić proces eskalacji problemu.

Automatyczne wykrywanie zasobów IT i zarządzanie nimi
Help desk i oprogramowanie do zarządzania aktywami IT SolarWinds zapewnia wbudowane funkcje zarządzania aktywami na automatyczne wykrywanie sprzętu aktywami i kompleksowego zarządzania cyklem życia oprogramowania i aktywów.

Baza wiedzy Help Desk
Pobierz wbudowaną bazę wiedzy dla użytkownika końcowego samodzielnego wsparcia i centralnego repozytorium zarządzania wiedzą dla techników IT Web Help Desk.

Zarządzanie zmianami IT i proces zatwierdzania zmian
Uproszczenie zarządzania zmianami i zarządzania zmianami poprzez kontrolę workflow zatwierdzających automatycznie.

Wsparcie dla baz danych:

  • PostgreSQL 9.2
  • PostgreSQL 9.3.2
  • PostgreSQL 9.4
  • PostgreSQL 9.6
  • MySQL 5.6
  • MySQL 5.7
  • SQL Server 2008 R2 SP3
  • SQL Server 2012 SP2
  • SQL Server 2014
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz również
Ostatnio oglądane