WAPRO Fakir 365

Nowoczesny program finansowo – księgowy dla małych i średnich firm
Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
1 228,77  brutto cena netto: 999 
Dostępne licencje:




Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
pobierz wersję testową zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Asseco

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Czas obowiązywania licencji Licencja czasowa, ważna 1 rok
Wersja językowa Polska
Platforma Windows 11, 10, 8.1, 8, 7 32/64-bit
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Stosowany jako element składowy systemu zarządzania firmą współpracuje z innymi aplikacjami Asseco WAPRO ERP Użytkowany niezależnie stanowi samodzielny, w pełni funkcjonalny program finansowo – księgowy. Rozwój programu ukierunkowany jest na rozbudowę mechanizmów automatyzujących pracę księgowych oraz poprawę szybkości i wygody pracy, co pozwoliło znacznie obniżyć pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów czy zamykaniem okresów obrachunkowych. Program zawiera wszystkie mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności więc zaraz po zainstalowaniu jest gotowy do pracy. Pozwala na rozbudowę istniejących i tworzenie własnych automatów w celu lepszego dostosowania programu do indywidualnych potrzeb firmy.

Zalety programu WAPRO Fakir

  • Zautomatyzowany - Program automatyzuje operacje i obliczenia nie wymagające decyzji księgowego. Mechanizmy wparcia przy wprowadzaniu i dekretacji typowych dokumentów poprawia wydajność pracy, obniża koszt i eliminuje błędy.
  • Elastyczny - Umożliwia dostosowanie automatów księgujących, przeksięgowujących, schematów dekretujących importowane dokumenty i innych do potrzeb każdej firmy i każdego planu kont.
  • Nowoczesne technologie - Program automatyzuje wiele innych czynności towarzyszących pracy księgowego, m. in. Automatycznie pobiera kursy walut, dane kontrahentów z GUS, weryfikuje numery NIP kontrahentów UE.
  • e-Dokumenty i e-Deklaracje - Zarządzanie biurem wspiera wbudowany moduł obsługi dokumentów elektronicznych (e-Dokumenty, w tym e-Deklaracje) oraz posiada wewnętrzny moduł korespondencji (e-Poczta, wiadomości SMS).
  • Niski koszt nabycia i eksploatacji - Niski koszt nabycia i eksploatacji w porównaniu do oferowanej funkcjonalności.
  • Zgodny z przepisami - Program jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się przepisów prawa.

Instalacja jednostanowiskowa

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 2 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • Windows 7/Windows 8/Windows 10,
  • MS SQL Server 2014 lub nowszy w wariancie Express Edition.


Instalacja wielostanowiskowa (warianty Biznes, Prestiż, Prestiż Plus)

Serwer:

  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 4 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • Windows 2012 R2 Server,
  • MS SQL Server 2014 lub nowszy.


Stanowisko:

  • Komputer z procesorem 1 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 512 MB RAM (1024 MB RAM dla Windows Vista, Windows 7, Windows 8),
  • 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • Windows 7/Windows 8/Windows 10.


Pozostałe wymagania:

Praca w sieciach:

  • Windows 7/Windows 8/Windows 10,


Inne

  • Pełne wykorzystanie funkcjonalności wersji PRESTIŻ wymaga posiadania pakietu MS Excel lub MS Office w wersji XP lub późniejszej

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane