WAPRO Best

825,95  971,70  cena netto: 671,50  cena obniżona: promocja cenowa - Program ASSECO kupisz taniej o 15%
Dostępne licencje:


Ilość:
Dodaj do koszyka
Podziel się:
Poleć znajomemu
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zadaj pytanie

Specyfikacja

Forma dostawy Program dostarczany jest w pudełku na płycie CD wraz z licencją.
Platforma Windows 10, 8.1, 8, 7 32-64 bit
Wersja językowa polska
Liczba stanowisk 1
Rodzaj licencji Do 100 środków trwałych

System do zarządzania majątkiem trwałym dla małych i średnich firm

  • Obsługa środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • Tworzenie dokumentacji środków trwałych firmy
  • Zestawienia ewidencyjne oraz księgowe
  • Eksporty do programów finansowo–księgowych
  • Zautomatyzowana inwentaryzacja

Program WAPRO Best dla Windows wspiera zarządzanie składnikami majątku trwałego firmy od środków trwałych poprzez wartości niematerialne i prawne do wyposażenia. Ułatwia ewidencjonowanie, aktualizację wartości, inwentaryzację składników oraz automatycznie nalicza amortyzację majątku. Może być wykorzystywany jako niezależny system lub wchodzić w skład systemu zarządzania firmą WAPRO ERP. Dane z programu mogą być drukowane w postaci zestawień ewidencyjnych i księgowych oraz być eksportowane do programu finansowo – księgowego  WAPRO ERP, w którym pełni rolę zestawienia analitycznego środków trwałych. Może być z powodzeniem wykorzystywany zarówno w przedsiębiorstwach jak i biurach rachunkowych prowadzących dla swoich klientów ewidencję środków trwałych.

Biznes

  • Ilość prowadzonych podmiotów - 3
  • Klasyfikacja rodzajowa środków trwałych    
  • Kartoteka miejsca użytkowania (układ wielopoziomowy)    
  • Ewidencja stanowisk kosztowych    
  • Kartoteka dostawców (kontrahentów)    
  • Kartoteka pracowników (osób odpowiedzialnych)    
  • Własne grupy (kategorie) środków trwałych i wyposażenia    
  • Kartoteka danych firm obsługiwanych w systemie
  • Podstawowe dane: nr inwentarzowy, miejsce używania, stanowisko kosztowe (możliwy procentowy przydział do wielu stanowisk), osoba odpowiedzialna, charakterystyka, składniki środka trwałego, wartość początkowa, wartość aktualna, data zakupu, data przyjęcia do użytkowania, data pierwszej amortyzacji, historia przydziałów do miejsc użytkowania i stanowisk kosztowych oraz historia osób odpowiedzialnych    
  • Możliwość wprowadzenia do programu środka trwałego częściowo zamortyzowanego lub z historią odpisów amortyzacyjnych, która zostanie wygenerowana w momencie jego przyjęcia do użytkowania    
  • Możliwość zdefiniowania wielu ponadpodstawowych informacji za pomocą mechanizmu pól dodatkowych    
  • Ewidencja operacji wykonanych na danym środku    
  • Spis dokumentów danego środka trwałego    
  • Możliwość przypisania środka do zdefiniowanej grupy/kategorii    
  • Rozbudowane filtrowanie po nazwie, nr inwentarzowym, miejscu użytkowania, osobie odpowiedzialnej, polach dodatkowych, statusach, grupach/kategoriach i innych
  • Podstawowe dane: nr inwentarzowy, miejsce użytkowania, osoba odpowiedzialna, cena, ilość, charakterystyka    
  • Możliwość zdefiniowania wielu ponadpodstawowych informacji za pomocą mechanizmu pól dodatkowych    
  • Możliwość przypisania elementu wyposażenia do zdefiniowanej grupy/kategorii    
  • Rozbudowane filtrowanie po nazwie, nr inwentarzowym, miejscu użytkowania, osobie odpowiedzialnej, polach dodatkowych, grupach/kategoriach i innych
  • Możliwość prowadzenia niezależnej amortyzacji bilansowej i podatkowej    
  • Dostępne rodzaje amortyzacji: jednorazowa, liniowa, degresywna, indywidualna (wartości odpisów w poszczególnych miesiącach zdefiniowane przez użytkownika)    
  • Częstotliwość generowania odpisów: miesięcznie, kwartalnie, rocznie    
  • Dla amortyzacji podatkowej możliwość wprowadzenia odpisu 30% w pierwszym roku użytkowania (wartości można rozdzielić na miesiące w dowolny sposób)    
  • Możliwość wyłączenia środka z amortyzacji na zadany okres lub sezonowo
  • Operacje systemowe generują dokumenty standardowe, które są przez system ewidencjonowane (OT, LT, LC, PK, PT, ZT, MT)    
  • Możliwość filtrowania dokumentów po artykułach, datach wystawienia, numerach    
  • Możliwość nadania maski na dowolny rodzaj dokumentu
  • Każdy środek trwały, element wyposażenia i element składowy środka trwałego może wystąpić na dokumencie zakupu    
  • Dowolny środek trwały i element wyposażenia może być wprowadzany do ewidencji od strony pozycji dokumentu zakupu    
  • Możliwość filtrowania dokumentów po datach wystawienia, numerach, numerach wewnętrznych, kontrahencie/dostawcy
  • Moduł uprawnień definiujący dostęp do poszczególnych modułów/operacji/ekranów/raportów programu    
  • Mechanizm pól dodatkowych    
  • Moduł raportów tworzonych w narzędziu Crystal Reports, z możliwością przekazywania do tychże raportów parametrów, wyrażeń i filtrów SQL    
  • Export do programu Excel z głównych ekranów programu

 

Dostępne dwie możliwe polityki generowania dekretów:    

  • w oparciu o wzorce księgowania - można zdefiniować dowolną liczbę wzorców księgowania, z których każdy jest zbiorem standardowych operacji (np. przyjęcie do użytkowania, amortyzacja, likwidacja itp..) powiązanych z kontami Wn/Ma, na które to konta przydzielane są procentowo wartości operacji; wówczas dany środek trwały wiążemy na stałe z wybranym wzorcem księgowania    
  • w oparciu o metajęzyk dekretów - definiujemy parametry (np. numery kont), funkcje (zwracają wyliczone numery kont dla wprowadzonych warunków) i sposoby księgowania (które wiążą funkcje z operacjami standardowymi) ; sposób ten pozwala na wygenerowanie dowolnych numerów kont (np. zgodnymi z kontami w programie księgowym) wraz z wartościami jakie powinny być na nich zaksięgowane    

Ewidencja wygenerowanych dekretów/rejestrów not księgowych oraz ich filtrowanie po typach wpisu, rodzajach operacji, środkach trwałych i cechach dekretów    

Możliwość wygenerowania eksportu dekretów do programu finansowo księgowego, którym w ogólnym przypadku może być WAPRO Fakir, ale także każdy inny program, którego plan kont zostanie zaimplementowany za pomocą metajęzyka dekretów

 

Dostępne są następujące operacje:    

  • Likwidacja    
  • Częściowa likwidacja (także o wybrany składnik)    
  • Sprzedaż    
  • Częściowa sprzedaż (także o wybrany składnik)    
  • Ulepszenie środka    
  • Przeszacowanie środka    
  • Przekazanie nieodpłatne środka    
  • Zmiana osoby odpowiedzialnej    
  • Zmiana miejsca użytkowania środka    
  • Korekta amortyzacji wykonanej    
  • Korekta planu amortyzacji    

 

Biuro (wszystkie funkcje wersji Biznes) +:

  • Ilość prowadzonych podmiotów - nieograniczona

Opinie o WAPRO Best

zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
  • Komputer z procesorem 2 GHz kompatybilny z x86 lub x64,
  • 2 GB RAM,
  • minimum 2 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • napęd DVD,
  • karta graficzna XGA/XVGA (1024x768),
  • MS SQL Server 2014 lub nowszy w wariancie Express Edition.

Podane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny. Nasze towary dostarczamy wyłącznie do Polski.

Dla wersji elektronicznych ESD 
Licencje na program wysyłane są bezpłatnie na wskazany przez klienta adres e-mail.

Dla wersji elektronicznych ESD + Nośnik z programem i licencją
Większość oprogramowania w wersji elektronicznej (jeżeli nie istnieje ich odpowiednik w wersji pudełkowej) może być wysłana również na nośniku sklepu VEBO. Dodatkowo jeżeli zostanie wybrany nośnik przesyłka taka może zostać doręczona za pobraniem Poczty Polskiej lub Kuriera DHL.

Dla wersji pudełkowych BOX
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy INPOST, Poczty Polskiej oraz Kuriera DHL. Paczki nadawane są jako priorytety, a czas ich dostarczenia wynosi od 24 do 48 godzin.

Paczkomaty INPOST

  • Przedpłata - 9,85 zł*


Poczta Polska

  • Przedpłata - 11 zł* 
  • Pobranie - 16 zł*


Poczta Polska - odbiór w punkcie

  • Przedpłata - 11 zł* 
  • Pobranie - 16 zł*


Kurier DHL

  • Przedpłata - 15 zł*
  • Pobranie - 19 zł*


Możliwe jest również ustalenie indywidualnej formy wysyłki w przypadku większych zamówień.
W przypadku zamówienia klucza elektronicznego wysyłka następuje za pomocą poczty elektronicznej i klient nie ponosi żadnych kosztów.

*ceny brutto

Zobacz również