Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi

119  cena netto: 96,75 
Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 6 godzin
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Z tego kursu dowiemy się jak ustalanie i prezentacja ceny wpływa na sprzedaż naszych produktów i usług. Dowiemy się jak wyceniać swoją pracę i negocjować z klientami. Poznamy tajniki tworzenia skutecznych ofert cenowych i dowiemy się, jak dopasować je do wizerunku naszej marki. Nauczymy się reagowania na trudne sytuacje sprzedażowo-zakupowe i zobaczymy jak modyfikować ceny, by zmienić ich odbiór przez klientów. Oprócz tego w kursie znajdziemy całą masę przydatnych trików, które pozwolą nam skutecznie zwiększyć sprzedaż niezależnie od branży.

Czego się nauczysz:

  • umiejętnego wyceniania swoich produktów i usług
  • atrakcyjnego prezentowania ceny
  • tworzenia skutecznych ofert cenowych
  • metod negocjowania i wyceny swojej pracy
  • reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowo-zakupowych
  • modyfikowania odbioru wysokości ceny przez klientów
  • dopasowywania ceny do wizerunku marki
  • przydatnych trików i sztuczek podczas prezentacji cen

Opinie o Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi

zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
Podaj imię lub nick (informacja ta będzie publikowana przy ocenie):*
Podaj adres e-mail (informacja ta nie będzie nigdzie publikowana):*
Temat:*
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz również
Ostatnio oglądane