Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
119  brutto cena netto: 96,75 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 6 godzin
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Z tego kursu dowiemy się jak ustalanie i prezentacja ceny wpływa na sprzedaż naszych produktów i usług. Dowiemy się jak wyceniać swoją pracę i negocjować z klientami. Poznamy tajniki tworzenia skutecznych ofert cenowych i dowiemy się, jak dopasować je do wizerunku naszej marki. Nauczymy się reagowania na trudne sytuacje sprzedażowo-zakupowe i zobaczymy jak modyfikować ceny, by zmienić ich odbiór przez klientów. Oprócz tego w kursie znajdziemy całą masę przydatnych trików, które pozwolą nam skutecznie zwiększyć sprzedaż niezależnie od branży.

Czego się nauczysz:

  • umiejętnego wyceniania swoich produktów i usług
  • atrakcyjnego prezentowania ceny
  • tworzenia skutecznych ofert cenowych
  • metod negocjowania i wyceny swojej pracy
  • reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowo-zakupowych
  • modyfikowania odbioru wysokości ceny przez klientów
  • dopasowywania ceny do wizerunku marki
  • przydatnych trików i sztuczek podczas prezentacji cen
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane