Reklama na Facebooku dla zaawansowanych

107,10  119  cena netto: 87,07  cena obniżona: promocja cenowa - 10% Ważna do 31.07.2018
Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 4 na 5 (opinii: 1) DODAJ OPINIĘ
Zadaj pytanie

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kursy możesz wygodnie oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 6 GODZIN
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Masz dość przepalania budżetów? Chcesz, aby pieniądze, które wydajesz na reklamę na Facebooku dawały Ci wysoki zwrot z inwestycji? Znasz podstawy prowadzenie kampanii Facebook Ads i chcesz zacząć korzystać z zaawansowanych możliwości tego systemu reklamowego? W takim razie ten kurs jest właśnie dla Ciebie! Stworzyłem go z myślą o marketingowcach, freelancerach, osobach prowadzących małe i średnie firmy lub odpowiedzialnych samodzielnie za marketing w organizacjach o dowolnej wielkości.

Czego się nauczysz?

  • wykorzystania reklam dynamicznych i leadowych
  • tworzenia reklam wspierających sprzedaż stacjonarną
  • kierowania reklam na klientów konkurencji
  • budowania grup docelowych, które będą konwertować
  • optymalizacji kampanii dzięki growth hackingowi
  • projektowania przydatnych testów A/B
  • automatyzacji pracy w Menedżerze Reklam
  • wykorzystania zaawansowanych możliwości Piksela Facebooka
  • analizowania wyników kampanii
  • zdobywania fanów niskim kosztem

 

Reklama na Facebook
 

Możliwości, których nie zna Twoja konkurencja
Czy wiesz, jakie możliwości dają takie narzędzia jak Facebook Locations, Dynamic Ads czy katalog produktów? Chcesz za pomocą Facebooka kierować klientów nie tylko na stronę internetową, ale też do punktów stacjonarnych? Chcesz wykorzystywać maksymalnie skuteczne formaty reklam remarketingowych? A może szukasz sposobu, by w reklamie pokazać klientowi nie jeden a kilka produktów? W tym kursie pokażę Ci funkcje, o których nie śniło się 90% Twojej konkurencji. Dowiesz się, jak je wykorzystać i zyskać dzięki temu znaczą przewagę walcząc o klienta.

Growth hacking - taniej, szybciej, skuteczniej
Wiele osób myśli, że skuteczna reklama musi kosztować. To prawda, pod warunkiem, że mówimy o koszcie w postaci wysiłku, nauki i wiedzy, a nie o rozdętych często niepotrzebnie budżetach marketingowych. W tym szkoleniu znajdziesz prawdziwe, nagrane na żywo przykłady zastosowania metod growth hackingu. Pozwolą Ci one radykalnie obniżyć koszty reklamy, zwiększyć jej skuteczność i znacząco skrócić czas niezbędnego do osiągnięcia zadowalających wyników.

Zdobądź pierwszy 1000 fanów w 3 dni
Stworzyłeś fanpage firmowy, ale po kilku miesiącach nadal świeci on pustkami? A może uważasz, że budowanie społeczności wokół Twojej marki to dobry pomysł, ale po prostu zbyt kosztowny i pracochłonny? W tym kursie pokażę Ci, że nie musi tak być! W jednym z rozdziałów znajdziesz kompletną instrukcję jak krok po kroku “rozkręcić” fanpage Twojej firmy.

Pomogę Ci zdobyć ponad 1000 wartościowych i zainteresowanych Twoimi postami i produktami fanów w zaledwie kilka dni i przy wykorzystaniu skromnego budżetu reklamowego.

Zbieraj wartościowe leady za darmo.

Reklama kontaktowa to jedna z najbardziej skutecznych form pozyskiwania leadów sprzedażowych. Niestety wielu (nie tylko) początkujących reklamodawców nie wie, jak z niej korzystać i pozyskiwać dane klientów już zainteresowanych konkretnym produktem czy usługą.
 
Reklama na Facebooku
 

W tym kursie pokażę Ci nie tylko jak powinno się budować reklamy kontaktowe, ale też jak zbierać za ich pomocą leady kompletnie za darmo! Myślisz, że to niemożliwe? Sprawdź ten kurs, a przekonam Cię, w jak dużym jesteś błędzie.

Optymalizuj!
Dlaczego moja kampania nie działa? To pytanie zadaje sobie niejeden reklamodawca. W tym kursie pokażę Ci, gdzie szukać przyczyn. Dowiesz się, na które wskaźniki zwracać największą uwagę optymalizując kampanie. Zobaczysz, jak obliczyć LTV czyli “wartość klienta w czasie” i jak za pomocą uzyskanych danych i segmentacji kierować reklamy jeszcze precyzyjniej.

 

Reklama na Facebooku
 

Podzielę się z tobą również moimi sprawdzonymi technikami zarządzania kampaniami. Dowiesz się, jak masowo edytować reklamy i zestawy reklam oraz eksportować i importować kampanie wykorzystując Excela.

Opinie o Reklama na Facebooku dla zaawansowanych

zobacz: wszystkie opinie
napisał/a: Reklama na Facebooku dla zaawansowanych
Od jakiegoś czasu reklamowaliśmy się na facebooku, ale to niewiele zmieniło. Nasza reklama nie trafiła tam gdzie trzeba. Traciliśmy na nią pieniądze. Ten kurs pomógł nam znaleźć nasze błędy. Dlatego polecam go każdemu.
Pokazuje 1-1 z 1 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
Podaj imię lub nick (informacja ta będzie publikowana przy ocenie):*
Podaj adres e-mail (informacja ta nie będzie nigdzie publikowana):*
Temat:*
* pola wymagane Dodaj opinię

Podane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny. Nasze towary dostarczamy wyłącznie do Polski.

Dla wersji elektronicznych ESD 
Licencje na program wysyłane są bezpłatnie na wskazany przez klienta adres e-mail.

Dla wersji elektronicznych ESD + Nośnik z programem i licencją
Większość oprogramowania w wersji elektronicznej (jeżeli nie istnieje ich odpowiednik w wersji pudełkowej) może być wysłana również na nośniku sklepu VEBO. Dodatkowo jeżeli zostanie wybrany nośnik przesyłka taka może zostać doręczona za pobraniem Poczty Polskiej lub Kuriera DHL.

Dla wersji pudełkowych BOX
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy INPOST, Poczty Polskiej oraz Kuriera DHL. Paczki nadawane są jako priorytety, a czas ich dostarczenia wynosi od 24 do 48 godzin.

Paczkomaty INPOST

  • Przedpłata - 9,85 zł brutto


Poczta Polska

  • Przedpłata - 11 zł brutto
  • Pobranie - 16 zł brutto


Poczta Polska - odbiór w punkcie

  • Przedpłata - 11 zł brutto
  • Pobranie - 16 zł brutto


Kurier DHL

  • Przedpłata - 16 zł brutto
  • Pobranie - 20 zł brutto


Możliwe jest również ustalenie indywidualnej formy wysyłki w przypadku większych zamówień.
W przypadku zamówienia klucza elektronicznego wysyłka następuje za pomocą poczty elektronicznej i klient nie ponosi żadnych kosztów.

Zobacz również
Ostatnio oglądane