Posiadając duży zespół w firmie realizujący różnorodne projekty, należy odpowiednio rozdysponować zadania i zarządzać nimi. Doskonale w tym celu sprawdza się aplikacja internetowa Redmine. Dzięki niemu możliwe jest planowanie, kontrolowanie i organizację pracy w nieskończonej ilości projektów. Jednak każda firma może posiadać indywidualne potrzeby dotyczące funkcjonalności oraz zaawansowanych rozwiązań. Właśnie w tym celu powstała marka RedmineUP. RedmineUp specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań, które rozszerzają możliwości Redmine. Pozwalają dopasować go do własnych potrzeb, poprzez różnorodne pluginy, motywy lub hosting. Oferowane możliwości szybko zyskały ogromne zainteresowanie, również wśród największych firm, korporacji, instytucji. Wysokie kompetencje twórców sprawia, że produkty zostały wykonane niezwykle rzetelnie z dbałością o wysoką jakość, bezpieczeństwo oraz niezależność. Oferują pełną kompatybilność z najpopularniejszymi przeglądarkami. Kolejnymi zaletami, które usprawniają pracę to przejrzystość interfejsu oraz doskonały support.  W naszym sklepie internetowym jest dostępna pełna oferta produktów RedmineUP, które usprawniają codzienną pracę z zadaniami. Dostępne pluginy umożliwiają tworzenie checklist, obsługę faktur, zarządzanie zgłoszeniami spływającymi z różnych kanałów, zarządzanie kadrami, czy chociażby planowanie i monitorowanie przepływu zamówień i dostaw. Szeroka funkcjonalność jaką oferują dostępny pluginy z pewnością przydadzą się i ułatwią codzienną pracę.

 

Brak produktów w wybranej kategorii spełniających kryteria wyświetlania.