Redmine Helpdesk Plugin

1 228,77  cena netto: 999 
Dostępne licencje:


Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zadaj pytanie

Produkt

Producent RedmineUP
Kod producenta 4549016

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Redmine 4.0 - 2.6
Baza danych SQLite, MySQL, PostgreSQL, SQL Server
Ruby 1.8.7, 1.9.3, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4
Przeglądarka Chrome, Safari, Internet Explorer i Firefox
Czas obowiązywania licencji Licencja wieczysta do zakupionej wersji programu
Platforma Linux, OS X, Windows
Wersja językowa Polska
Angielska
Niemiecka
Francuska

Helpdesk Plugin to system obsługi zgłoszeń spływających z www, email i formularzy w formie ticketów. Pozwala zapewnić pełnowymiarową obsługę i wsparcie klienta.

FUNKCJONALNOŚCI

Pełna informacja o kliencie
Jedną z najpotężniejszych funkcji jest pełna integracja z modułem zagadnień (issues) i pluginem CRM. Dzięki niej widzisz wszystkie informacje o osobie, z którą prowadzisz korespondencję, wraz z tagami, powiązanymi plikami, czy jej wcześniejszymi zgłoszeniami. Korzystając z tej historii, moduł podpowiada listę osób, do których możesz wysłać kopię DW.

Odpowiadaj bezpośrednio z ticketa
Teraz możesz odpowiedzieć na ticket za pomocą jednego kliknięcia. Odpowiedź używa szablonu, do którego wcześniej możesz zdefiniować nagłówek i stopkę. Możesz w nich wykorzystać automatyczne makra, które załączą informacje takie jak nr ticketa czy imię i nazwisko agenta, który odpowiedział na wiadomość.

Obsługa zgłoszeń poprzez Tickety
Helpdesk rozszerza funkcjonalności listy zagadnień, dzięki czemu możesz użyć filtrów, by bezproblemowo znaleźć i zaznaczyć zarówno wszystkie zgłoszenia, jak i wybrać jedno konkretne. Dodatkowo możesz dodać dodatkowe wyświetlane pola w tablicy zagadnień — jak np. z informacjami o kliencie czy tekstem ostatniej wiadomości.

Odpowiadaj szybciej dzięki autoresponderom
Z Helpdeskiem możesz ustawić autoresponder na pierwszą wiadomość otrzymaną od klienta, a także dowolnie dopasować ją do swoich potrzeb i designu za pomocą szablonów i stylów. Co więcej, zarówno w nagłówku, jak i stopce wiadomości możesz stosować makra, które załadują do wiadomości wybrane dane dotyczące klienta, zgłoszenia czy agenta.

Helpdesk Widget z API
Dzięki widgetowi Twoi klienci i użytkownicy systemu mogą wysyłać zgłoszenia i tickety z dowolnej strony, zarówno wewnątrz, jak i na zewnętrz Redmine. Co więcej, możesz skonfigurować dowolne pola, które chcesz, by były wyświetlane, a także ustawić ich auto wypełnianie określonymi danymi. Dzięki temu możesz automatycznie załączać informacje, takie jak adres obecnej strony, status strony, ID produktu czy inne, które będą potrzebne w Twojej firmie.

Dodatkowe funkcjonalności

  • Obsługa protokołów POP3/IMAP
  • Szablony wiadomości
  • Statystyki wydajnośći i efektywności SLA
  • Dedykowane style CSS dla szablonów emaili
  • Widget do zamieszczenia na dowolnej stronie
  • Uniwersalny widok zgłoszenia dla wszystkich członków zespołu
  • Białe i czarne listy oraz filtorowanie
  • Ratingi satysfakcji
  • Autorespondery z konfigurowalnymi szablonami
  • Makra
  • Wysyłanie i otrzymywanie załączników
  • Listy DW/UDW

Opinie o Redmine Helpdesk Plugin

zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię

Podane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny. Nasze towary dostarczamy wyłącznie do Polski.

Dla wersji elektronicznych ESD 
Licencje na program wysyłane są bezpłatnie na wskazany przez klienta adres e-mail.

Dla wersji elektronicznych ESD + Nośnik z programem i licencją
Większość oprogramowania w wersji elektronicznej (jeżeli nie istnieje ich odpowiednik w wersji pudełkowej) może być wysłana również na nośniku sklepu VEBO. Dodatkowo jeżeli zostanie wybrany nośnik przesyłka taka może zostać doręczona za pobraniem Poczty Polskiej lub Kuriera DHL.

Dla wersji pudełkowych BOX
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy INPOST, Poczty Polskiej oraz Kuriera DHL. Paczki nadawane są jako priorytety, a czas ich dostarczenia wynosi od 24 do 48 godzin.

Paczkomaty INPOST

  • Przedpłata - 9,85 zł brutto


Poczta Polska

  • Przedpłata - 11 zł brutto
  • Pobranie - 16 zł brutto


Poczta Polska - odbiór w punkcie

  • Przedpłata - 11 zł brutto
  • Pobranie - 16 zł brutto


Kurier DHL

  • Przedpłata - 15 zł brutto
  • Pobranie - 19 zł brutto


Możliwe jest również ustalenie indywidualnej formy wysyłki w przypadku większych zamówień.
W przypadku zamówienia klucza elektronicznego wysyłka następuje za pomocą poczty elektronicznej i klient nie ponosi żadnych kosztów.

Zobacz również
Ostatnio oglądane