Redmine Helpdesk Plugin 3

1 228,77  cena netto: 999 
Dostępne licencje:


Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent RedmineUP
Kod producenta 4549016

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Redmine 4.0 - 2.6
Baza danych SQLite, MySQL, PostgreSQL, SQL Server
Ruby 1.8.7, 1.9.3, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4
Przeglądarka Chrome, Safari, Internet Explorer i Firefox
Czas obowiązywania licencji Licencja na plugin jest wieczysta.
Zawiera także roczną licencję na aktualizacje i wsparcie techniczne.
Platforma Linux, OS X, Windows
Wersja językowa Polska
Angielska
Niemiecka
Francuska

Helpdesk Plugin to system obsługi zgłoszeń spływających z www, email i formularzy w formie ticketów. Pozwala zapewnić pełnowymiarową obsługę i wsparcie klienta.

FUNKCJONALNOŚCI

Pełna informacja o kliencie
Jedną z najpotężniejszych funkcji jest pełna integracja z modułem zagadnień (issues) i pluginem CRM. Dzięki niej widzisz wszystkie informacje o osobie, z którą prowadzisz korespondencję, wraz z tagami, powiązanymi plikami, czy jej wcześniejszymi zgłoszeniami. Korzystając z tej historii, moduł podpowiada listę osób, do których możesz wysłać kopię DW.

Odpowiadaj bezpośrednio z ticketa
Teraz możesz odpowiedzieć na ticket za pomocą jednego kliknięcia. Odpowiedź używa szablonu, do którego wcześniej możesz zdefiniować nagłówek i stopkę. Możesz w nich wykorzystać automatyczne makra, które załączą informacje takie jak nr ticketa czy imię i nazwisko agenta, który odpowiedział na wiadomość.

Obsługa zgłoszeń poprzez Tickety
Helpdesk rozszerza funkcjonalności listy zagadnień, dzięki czemu możesz użyć filtrów, by bezproblemowo znaleźć i zaznaczyć zarówno wszystkie zgłoszenia, jak i wybrać jedno konkretne. Dodatkowo możesz dodać dodatkowe wyświetlane pola w tablicy zagadnień — jak np. z informacjami o kliencie czy tekstem ostatniej wiadomości.

Odpowiadaj szybciej dzięki autoresponderom
Z Helpdeskiem możesz ustawić autoresponder na pierwszą wiadomość otrzymaną od klienta, a także dowolnie dopasować ją do swoich potrzeb i designu za pomocą szablonów i stylów. Co więcej, zarówno w nagłówku, jak i stopce wiadomości możesz stosować makra, które załadują do wiadomości wybrane dane dotyczące klienta, zgłoszenia czy agenta.

Helpdesk Widget z API
Dzięki widgetowi Twoi klienci i użytkownicy systemu mogą wysyłać zgłoszenia i tickety z dowolnej strony, zarówno wewnątrz, jak i na zewnętrz Redmine. Co więcej, możesz skonfigurować dowolne pola, które chcesz, by były wyświetlane, a także ustawić ich auto wypełnianie określonymi danymi. Dzięki temu możesz automatycznie załączać informacje, takie jak adres obecnej strony, status strony, ID produktu czy inne, które będą potrzebne w Twojej firmie.

Dodatkowe funkcjonalności

  • Obsługa protokołów POP3/IMAP
  • Szablony wiadomości
  • Statystyki wydajnośći i efektywności SLA
  • Dedykowane style CSS dla szablonów emaili
  • Widget do zamieszczenia na dowolnej stronie
  • Uniwersalny widok zgłoszenia dla wszystkich członków zespołu
  • Białe i czarne listy oraz filtorowanie
  • Ratingi satysfakcji
  • Autorespondery z konfigurowalnymi szablonami
  • Makra
  • Wysyłanie i otrzymywanie załączników
  • Listy DW/UDW

Opinie o Redmine Helpdesk Plugin 3

zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
Podaj imię lub nick (informacja ta będzie publikowana przy ocenie):*
Podaj adres e-mail (informacja ta nie będzie nigdzie publikowana):*
Temat:*
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz również
Ostatnio oglądane