Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! :)
+48 68 419 02 27
sklep@vebo.pl
Konto
Kurs przeznaczony jest dla osób, które zastanawiają się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation i chciałyby pracować przy ich powstawaniu lub zajmować tworzeniem modeli 3D. Kurs umożliwia zdobycie kompletu wiedzy, umiejętności i poznanie workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier. Czego się nauczysz:
Zastanawiasz się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Chciałbyś pracować przy powstawaniu takich projektów lub tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci? W takim razie to właśnie dla ciebie przygotowaliśmy tę serię kursów. Zdobędziesz dzięki niej komplet wiedzy, umiejętności i opanujesz workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier. Zostań level designerem! W trzecim kursie poświęconym tworzeniu środowisk do gier 3D zajmiemy się pracą w Unreal Engine 4, jednym z najbardziej cenionych silników na rynku. Przeniesiemy do niego stworzone przez nas modele i tekstury oraz omówimy najważniejsze narzędzia i funkcje edytora oraz podstawowe zasady budowy poziomów. Environment art przez wiele lat był w branży gier pracą wykonywaną przez wąską grupę specjalistów. Dzięki dostępności silnika UE dla każdego i szkoleniu takie jak to, sytuacja zmieniła się, a Ty już dziś możesz popchnąć swoją karierę właśnie tym kierunku.
Zarządzanie projektem Znajomość Unreal Engine to jedno, a specyfika pracy z tego typu projektem, to coś zupełnie innego. Początkujące osoby mogą mieć olbrzymi problem, aby się w tym wszystkim odnaleźć. W tym kursie poznasz więc nie tylko narzędzia, ale właśnie techniki i najważniejsze zasady pracy z level design. Zobaczysz jak katalogować swoje assety, zapisywać wersje i poziomy, pilnować skali czy przyporządkowywać elementy w scenie na warstwach. Dzięki dobrym praktykom, które Ci przekażę i z których sam na co dzień korzystam, będziesz mógł pracować efektywnie i unikniesz frustrujących sytuacji w przyszłych projektach. Dynamiczne oświetlenie Realistycznie wyglądające sceny to już nie tylko domena offline’owych silników renderujących takich jak np. VRay. Unreal Engine pozwala na prawdziwą zabawę oświetleniem i osiąganie niesamowitych wręcz efektów. W kursie poznasz różnice między światłem statycznym, wypalanym na modelach a światłami dynamicznymi. Dzięki kombinacji tych dwóch metod, będziesz mógł tworzyć niezwykle klimatyczne i realistyczne sceny. Pokażę Ci również jak zarządzać ustawieniami oświetlenia i jak będzie się ono zachowywać w przypadku różnych materiałów. Post processing, particles, rendering Ostatnim etapem naszej pracy będzie efektowne zaprezentowanie wykonanego przez nas poziomu. Pokażę Ci, które ustawienia na tym etapie będą najważniejsze, jak zadbać o postprocessing, efekty cząsteczkowe czy zaprojektować decale. Wykorzystamy wbudowany w silnik tryb gry trzecioosobowej z animowaną postacią, która będzie mogła poruszać się po scenie. Wprowadzimy również do projektu kamery i zadbamy o ich odpowiednią pracę, tak by finalny render prezentował się ciekawie i profesjonalnie.
Twoja opinia może być pierwsza.
Polecamy również