Podstawy level design w Unreal Engine

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
119  brutto cena netto: 96,75 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 9 GODZIN
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Kurs przeznaczony jest dla osób, które zastanawiają się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation i chciałyby pracować przy ich powstawaniu lub zajmować tworzeniem modeli 3D. Kurs umożliwia zdobycie kompletu wiedzy, umiejętności i poznanie workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier.

Czego się nauczysz:

  • obsługi edytora Unreal Engine 4
  • zarządzania projektem w silniku
  • eksportowania modeli do silnika i pracy z content browserem
  • budowanie poziomów z modularnych assetów
  • tworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlania
  • zmiany wyglądu sceny za pomocą post procesów
  • dodawania efektów cząsteczkowych takich jak np. kurz czy dym
  • dobierania ustawień kamer i renderingu


Zastanawiasz się jak powstaje grafika do współczesnych gier 3D takich jak chociażby Doom, Unreal Tournament czy Alien Isolation? Chciałbyś pracować przy powstawaniu takich projektów lub tworzyć modele 3D i zarabiać sprzedając je w sieci? W takim razie to właśnie dla ciebie przygotowaliśmy tę serię kursów. Zdobędziesz dzięki niej komplet wiedzy, umiejętności i opanujesz workflow, który powinien znać każdy profesjonalny grafik 3D, który chce ukierunkować się na pracę związaną z branżą gier.

Zostań level designerem!
W trzecim kursie poświęconym tworzeniu środowisk do gier 3D zajmiemy się pracą w Unreal Engine 4, jednym z najbardziej cenionych silników na rynku. Przeniesiemy do niego stworzone przez nas modele i tekstury oraz omówimy najważniejsze narzędzia i funkcje edytora oraz podstawowe zasady budowy poziomów. Environment art przez wiele lat był w branży gier pracą wykonywaną przez wąską grupę specjalistów. Dzięki dostępności silnika UE dla każdego i szkoleniu takie jak to, sytuacja zmieniła się, a Ty już dziś możesz popchnąć swoją karierę właśnie tym kierunku.
 

Kurs


Zarządzanie projektem
Znajomość Unreal Engine to jedno, a specyfika pracy z tego typu projektem, to coś zupełnie innego. Początkujące osoby mogą mieć olbrzymi problem, aby się w tym wszystkim odnaleźć. W tym kursie poznasz więc nie tylko narzędzia, ale właśnie techniki i najważniejsze zasady pracy z level design. Zobaczysz jak katalogować swoje assety, zapisywać wersje i poziomy, pilnować skali czy przyporządkowywać elementy w scenie na warstwach. Dzięki dobrym praktykom, które Ci przekażę i z których sam na co dzień korzystam, będziesz mógł pracować efektywnie i unikniesz frustrujących sytuacji w przyszłych projektach.

Dynamiczne oświetlenie
Realistycznie wyglądające sceny to już nie tylko domena offline’owych silników renderujących takich jak np. VRay. Unreal Engine pozwala na prawdziwą zabawę oświetleniem i osiąganie niesamowitych wręcz efektów. W kursie poznasz różnice między światłem statycznym, wypalanym na modelach a światłami dynamicznymi. Dzięki kombinacji tych dwóch metod, będziesz mógł tworzyć niezwykle klimatyczne i realistyczne sceny. Pokażę Ci również jak zarządzać ustawieniami oświetlenia i jak będzie się ono zachowywać w przypadku różnych materiałów.

Post processing, particles, rendering
Ostatnim etapem naszej pracy będzie efektowne zaprezentowanie wykonanego przez nas poziomu. Pokażę Ci, które ustawienia na tym etapie będą najważniejsze, jak zadbać o postprocessing, efekty cząsteczkowe czy zaprojektować decale. Wykorzystamy wbudowany w silnik tryb gry trzecioosobowej z animowaną postacią, która będzie mogła poruszać się po scenie. Wprowadzimy również do projektu kamery i zadbamy o ich odpowiednią pracę, tak by finalny render prezentował się ciekawie i profesjonalnie.

 

 

Kurs

 

 

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane