PDQ.com (dawniej Admin Arsenal) powstało po tym, jak założyciele spędzili życie zawodowe wspierając IBM Tivoli Framework i Microsoft SCCM dla bardzo dużych organizacji (ponad 10 000 systemów). Po wielu latach wspierania dużych chłopców, założyciele zdecydowali się na inną drogę i stworzyli rozwiązanie do zarządzania systemami dla rynku SMB. Poprzednie próby większych firm świadczących usługi dla małych i średnich firm spadły, a założyciele uznali, że można osiągnąć rozwiązanie, upraszczając zarządzanie systemami w dwóch oddzielnych podstawowych produktach; wdrażanie oprogramowania oraz zbieranie i raportowanie zasobów. Tak narodziły się PDQ Deploy i PDQ Inventory. Proste produkty, które szybko się instalują, oszczędzają administratorom IT mnóstwo czasu i po prostu działają. PDQ Deploy i PDQ Inventory szybko rozprzestrzeniły się na całym świecie. Ponad 200 000 organizacji skorzystało z bezpłatnych wersji, a ponad 18 000 z nich przeszło na poziom przedsiębiorstwa. PDQ.com ma swoją siedzibę w Salt Lake City w stanie Utah.