LogMeIn Rescue

6 454,99  brutto cena netto: 5 247,96 
Cennik:


Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
pobierz wersję testową zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent GoTo Technologies Ireland Unlimited Company

Specyfikacja

Forma dostawy Dostawa programu następuje na podany w zamówieniu adres e-mail.
Przedmiot dostawy to numer seryjny oraz link do pobrania programu.
Czas obowiązywania licencji Licencja udzielana jest na okres 1 roku
Platforma Windows
Mac OS
iOS
Android
Wersja językowa Konsola LogMeIn Rescue Technician: wersja Angielska
Aplikacja klienta, interfejs czatu: wersja Polska
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Zapewnij zdalne wsparcie, które bezpośrednio i bezpiecznie rozwiązuje każdy problem na komputerach PC, Mac, iOS i Android. Rescue to zdalne wsparcie bez żadnych ograniczeń. Rescue daje Twojemu zespołowi dostęp do urządzenia w ciągu 20 sekund lub mniej, bez zainstalowanego fabrycznie oprogramowania, niezależnie od systemu operacyjnego urządzenia.

W ten sposób można uzyskać wsparcie

  • Pilot - Przejmij urządzenie użytkownika końcowego i wykonaj zadania tak, jakbyś bezpośrednio korzystał z jego urządzenia
  • Zdalna diagnostyka - Zdobądź krótkie podsumowanie procesów, usług i aplikacji, bez żmudnego szukania wokół urządzenia końcowego użytkownika, aby szybko zidentyfikować problem.
  • Dostęp nienadzorowany - Połącz się ze zdalnym urządzeniem, gdy nie ma żadnego użytkownika, który by rozwiązał problemy podczas przestoju pracy użytkownika i jeśli to konieczne, sprawdź ponownie później.


PRZEGLĄD FUNKCJI

1. ZDALNA POMOC TECHNICZNA

  • Uruchom ponownie i połącz ponownie - Ponowne uruchomienie jest prawie zawsze konieczne podczas rozwiązywania problemów. Podczas sesji pomocy technicznej Rescue można natychmiastow uruchomić ponownie komputer i natychmiast nawiązać z nim połączenie, nawet jeśli urządzenia są pozostawione bez nadzoru lub w trybie awaryjnym.
  • Obsługa wielu platform - Program Rescue może obsługiwać wszystkie urządzenia - od komputerów stacjonarnych po urządzenia przenośne, komputery Mac i Windows oraz wszystkie inne.
  • Obsługa wielu sesji - Optymalizuj swoje zasoby i obsługuj więcej użytkowników jednocześnie, przełączając się pomiędzy maksymalnie 10 sesjami naraz i oszczędzaj czas, podczas gdy wiele procesów wsparcia działa.
  • Błyskawiczny czat - Komunikuj się z użytkownikami końcowymi tak, jak chcą i gdzie chcą, za pomocą czatu działającego bezpośrednio w przeglądarce - nie trzeba pobierać aplikacji.
  • Wsparcie w czasie rzeczywistym - Usuń barierę słowną i zobacz co twoi użytkownicy widzą. Za pomocą Rescue Lens można zmniejszyć liczbę zgłoszeń niezwiązanych z awariami i połączeń serwisowych, oszczędzając pieniądze.


2. WSPARCIE MOBILNE

  • Click2Fix - Szybko identyfikuj i rozwiązuj typowe problemy z jednego centralnego pulpitu nawigacyjnego. 
  • Obsługa wielu platform - Niezależnie od tego, czy użytkownicy korzystają z systemu iOS, Android, Blackberry czy tez innego, zapewnij wsparcie, którego potrzebują, ze wszystkimi funkcjami programu Rescue.
  • Komentarz - Dokładnie określ, co użytkownicy muszą zmienić w aplikacji, aby łatwo poprowadzić ich przez samodzielne rozwiązywanie problemów.
  • Powiadomienia i czat - Komunikuj się w prosty i przejrzysty sposób w trakcie sesji za pośrednictwem czatu lub powiadomień, które pojawiają się jako wyskakujące okienka, aby ogólnie poprawić komfort użytkownika.
  • Doskonała obsługa dla wszystkich (dostępnianie ekranu dla urządzeń z iOS) - Rescue podnosi najlepszą w branży obsługę urządzeń mobilnych dzięki udostępnianiu ekranu na iOS. Dzięki pomocy Rescue zespoły wsparcia mogą obsługiwać użytkowników na dowolnym urządzeniu iOS 11+ z jeszcze większą łatwością dodając do wiodącego w branży zestawu funkcji iOS.


3. WSPARCIE WIDEO
Zobacz problemy oczami innych, nigdy nie opuszczając centrum obsługi telefonicznej ani biura. Rozwiązuj problemy każdego rodzaju na dowolny produkt lub usługę.

Kluczowe cechy:

  • Live Interactive HD Video - Uzyskaj obraz problemu w jakości HD
  • Technologia Smart Whiteboard - Adnotuj na ekranie urządzenia
  • Łatwa w użyciu aplikacja mobilna - Zamień smartfon użytkownika, bez względu na to, czy używa systemu iOS, czy Androida, w interaktywne narzędzie do komunikacji wideo.
  • Raportowanie sesji - Uruchamianie niestandardowych raportów dotyczących szczegółów sesji.
  • VoIP Audio - Ułatw klientom i technikom komunikację, a jednocześnie płynnie rozwiązuj problem dzięki wbudowanemu dźwiękowi VoIP.
  • Przechwytywanie ekranu i nagrywanie wideo - Zapisz zrzuty ekranu i włącz nagrywanie wideo z aktywnej sesji na żywo.


4. BEZPIECZEŃSTWO

  • Zabezpieczenia oparte na uprawnieniach - Uzyskaj pozwolenie od użytkowników na korzystanie z każdej funkcji ratowania, w tym zdalne sterowanie, widok pulpitu, transfer plików, informacje o systemie oraz ponowne uruchomienie i ponowne podłączenie.
  • Raportowanie i nagrywanie sesji - Zdefiniuj uprawnienia dla grup technicznych, przejrzyj szczegóły działania technika i aktywności sesji audytowej poprzez szczegółowe rejestrowanie.
  • Bezpieczne wsparcie - Program Rescue wykorzystuje te same poziomy zabezpieczeń, które są używane i zaufane przez główne instytucje bankowe z zabezpieczeniami TLS 1.2 z szyfrowaniem AES-256-bitowym, a także z dwuetapowymi logami weryfikacyjnymi.


5. INTEGRACJE I INTERFEJSY API

  • API - Wykonuj zadania administracyjne, loguj się z innych aplikacji, integruj się z aplikacjami call center i zachowuj porządek.
  • SDK - Większa integracja systemu Rescue ze swoimi aplikacjami, aby zapewnić bezproblemową obsługę przez użytkowników końcowych poprzez pobieranie informacji o urządzeniu, czatowanie, wysyłanie adresu URL, wyświetlanie i adnotowanie ekranu aplikacji lub oglądanie strumienia wideo użytkownika.
  • Wsparcie w aplikacji - Dostęp do problemów z aplikacjami i szybsza diagnoza oraz rozwiązywanie problemów bez konieczności opuszczania aplikacji przez użytkowników.


6. ADMINISTRACJA I RAPORTOWANIE

  • Centrum administracyjne - Centralnie wykonuj zadania związane z zarządzaniem, takie jak tworzenie i przydzielanie uprawnień innym administratorom, technikom i grupom oraz tworzenie i wyświetlanie raportów.
  • Zarządzanie technikiem i administratorem - Twórz i przydzielaj administratorów i techników do określonych grup i ustaw uprawnienia na poziomie szczegółowym.


7. PERSONALIZACJA I BRANDING

  • Ikona pulpitu karty telefonicznej - Wstępnie zainstaluj kartę telefoniczną na zdalnych pulpitach, aby łatwo uzyskać dostęp do helpdesku jednym kliknięciem.
  • Integracja witryny - Ułatw sobie inicjowanie sesji wsparcia za pomocą formularzy, które bezproblemowo integrują się z witryną, umieszczanie do formularzy funkcji wprowadzania kodu PIN na różnych stronach internetowych w celu kierowania ruchu wsparcia do odpowiedniego technika.
  • Obsługa języków globalnych - Zapewnij globalne wsparcie z pełnym produktem Rescue dostępnym w siedmiu językach i aplikacją dla klienta w 23 różnych językach.


Rescue dostępne jest w dwóch modelach licenjconowania:

1. Remote Support

Główne cechy:

  • Zdalne sterowanie i przesyłanie plików
  • Zdalna diagnostyka
  • Rescue Calling Card - to infolinia, aby Twoi klienci mogli się z Tobą skontaktować kiedykolwiek potrzebują wsparcia.
  • Dostęp nienadzorowany
  • Integracje oprogramowania Helpdesk
  • Uruchom ponownie i podłącz ponownie


2. Rescue + Mobile

Główne cechy (Zawiera wszystkie funkcje wersji Remote Support+):

  • Najlepsza obsługa smartfonów i tabletów
  • Metoda połączenia SMS
  • Konfiguracja urządzenia mobilnego
  • Wspólne przeglądanie
  • Różne profile i ustawienia
  • SDK do obsługi w aplikacji

Może Cię zainteresować:

Jeśli masz zamiar korzystać ze zdalnego wasparcia lub chesz je oferować, zobacz naszą ofertę licencji TeamViewer - oprogramowania do zdalnego zarządzania komputerami.

Wymagania systemowe dla urządzeń pulpitu technicznego

Każdy komputer z konsolą LogMeIn Rescue Technician Console musi spełniać następujące wymagania systemowe.

Ważne: upewnij się, że używasz aktualnej, oficjalnie wspieranej technologii firm trzecich wraz z LogMeIn Rescue.Program LogMeIn Rescue jest przeznaczony do użytku z produktami i usługami innych firm (przeglądarka, system operacyjny itp.), Które są oficjalnie obsługiwane przez odpowiednich dostawców i są dobrze utrzymywane przez użytkownika końcowego (zainstalowane najnowsze poprawki i aktualizacje). 

Wersja konsoli technika

  • Microsoft Windows 7, 8, 8,1, 10, Vista
  • Apple Macintosh OS X 10.7 (Lion) i nowszy dla aplikacji komputerowej Technika Console for Mac
  • Działające połączenie internetowe (ISDN lub szybsze w przypadku zdalnego sterowania lub zdalnego podglądu)
  • Do 100 MB pamięci plus 20 MB na sesję zdalnego sterowania
  • Do 30MB przestrzeni dyskowej plus 20MB dla wszystkich symulacji smartfonów


Dodatkowe wymagania dla konsoli serwisowej opartej na przeglądarce:

  • Serwer 2008, Serwer 2012 (w tym wersje 64-bitowe)
  • Internet Explorer 7, 8, 9, 10, 11 z obsługą szyfrowania 128-bitowego lub 256-bitowego
  • Chrome nie jest obecnie obsługiwany
  • Firefox w wersji 43 i nowszych nie jest już obsługiwany z powodu zmian w ich polityce wtyczek
  • Wymagania dotyczące korzystania z wersji Collaboration konsoli Technician:
  • Microsoft Windows 7, 8, 8,1, 10, Vista
  • Działające połączenie z Internetem
  • Do 100 MB pamięci plus 20 MB na sesję zdalnego sterowania


Wymagania sprzętowe pulpitu klienta
Technicy używający LogMeIn Rescue mogą zapewnić zdalne wsparcie dla komputerów spełniających następujące wymagania systemowe:

  • Microsoft Windows 7, 8, 8.1, 10, Vista, Server 2008, Server 2012 (w tym 64-bitowe wersje każdego z nich).
  • Apple Macintosh OS X 10.4 (Tiger) i nowsze wersje. 
  • Uwaga: Aplet ratunkowy z funkcją Instant Chat wymaga systemu OS X 10.6 (Snow Leopard) i nowszych wersji.
  • Aby uzyskać optymalną wydajność, klient powinien być podłączony do Internetu za pośrednictwem połączenia szerokopasmowego (T1, modem kablowy, ISDN lub DSL); Obsługa połączeń 28K jest również obsługiwana
  • 100 MB plus dodatkowe 20 MB pamięci dla każdej sesji zdalnego sterowania (Technik Collaboration może powodować jednoczesne sesje zdalnego sterowania na urządzeniu klienta)


Wybór sposobu obsługi sesji w przypadku wykrycia nieobsługiwanego systemu operacyjnego

Może się zdarzyć, że klienci korzystający z nieobsługiwanego systemu operacyjnego spróbują rozpocząć sesję ratunkową. Administratorzy mają dwie opcje dostępne w Centrum administracyjnym na karcie Ustawienia globalne w obszarze Nieobsługiwany system operacyjny klienta > Jeśli wykryty zostanie nieobsługiwany system operacyjny :

  • Rozpocznij sesję czatu - umieść klienta w sesji czatu.
  • Nie rozpoczynaj sesji - Pokaż klientowi komunikat wyjaśniający, że nie może rozpocząć sesji, ponieważ używa nieobsługiwanej przeglądarki.


Wymagania dotyczące urządzenia mobilnego klienta

Wszystkie urządzenia z obsługiwaną platformą mogą być obsługiwane przez techników za pomocą dodatku mobilnego LogMeIn Rescue. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź tę stronę: https://secure.logmeinrescue.com/helpdesk/mobilesupport/overview.aspx 

Uwaga: Dodatek mobilny LogMeIn Rescue nie obsługuje obecnie korzystania z serwera proxy.

Wymagania dotyczące korzystania z funkcji Rescue Lens

Konsola technika

  • Połączenie internetowe o przepustowości co najmniej 800 kbit/s
  • Zarówno z sieci technicznej, jak i sieci klienta, następujące zasoby internetowe muszą być dostępne:

* .logmeinrescue.com grupa domen 

Uwaga: w przypadku klientów programu Rescue-Enterprise obowiązuje domena domeny * .logmeinrescue-enterprise.com .

W przypadku sieci jawnie filtrujących wychodzące porty docelowe i protokoły, po stronie Rescue używane są następujące porty: 15000 (ruch UDP) lub 443 (ruch TCP) dla sesji mediów programu Rescue Lens 
Przykład: rescuemedia [XX-XX] .logmeinrescue-enterprise.com: 443

Rescue Lens na Androida

  • Android 4.1 lub nowszy (zalecany Android 5.0 lub nowszy)
  • Dwurdzeniowy procesor (zalecany czterordzeniowy)
  • 1 GB RAM (zalecane 2 GB RAM)
  • 20 MB wolnego miejsca
  • Aparat z autofokusem i rozdzielczością 640 * 480
  • Połączenie internetowe o minimalnej przepustowości 400 kbit / s (zalecane 4G / LTE lub równoważne WiFi)


Aplikacja Rescue Lens na iOS

  • iOS 9 lub nowszy
  • 20 MB wolnego miejsca
  • Połączenie internetowe o minimalnej przepustowości 400 kbit / s (zalecane 4G / LTE lub równoważne WiFi

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane