Kurs Word 2010 esencja

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
49  brutto cena netto: 39,84 
Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Użytkownik otrzymuje dostęp do konta poprzez przeglądarkę www. Po zalogowaniu do konta można w prosty sposób przejść do nauki, śledzić swoje postępy, tworzyć notatki czy oznaczać ulubione lekcje.
Czas trwania 4,5 godziny
Dźwięk Lektor polski
Ilość filmów 47
Liczba stanowisk 1
Wymagania Windows, Mac OS X, Linux
Word 2010 to najnowsza wersja najpopularniejszego edytora tekstów. Ten doskonały program łączy w sobie intuicyjną obsługę z potężnymi możliwościami. Korzystając z Worda możesz szybko i wygodnie stworzyć dowolny dokument tekstowy. Najnowsza wersja wprowadza jeszcze więcej przydatnych narzędzi i jest jeszcze bardziej intuicyjna w obsłudze.
 
Korzystając z naszego kursu poznasz nie tylko nowości w wersji 2010, ale również wszystkie istotne narzędzia obecne w wersjach wcześniejszych. Kurs możesz więc również wykorzystać do nauki poprzednich wersji np. Word 2007. Całość zawiera 47 rozdziałów w formie filmów wideo, które pozwolą Ci szybko opanować zarówno podstawowe jak i bardziej zaawansowane funkcje programu. Dla początkujących użytkowników Worda przygotowaliśmy rozdziały omawiające m.in. wprowadzanie tekstu, podstawy formatowania czy tworzenie tabel. Bardziej zaawansowani użytkownicy z pewnością docenią rozdziały omawiające rejestrowanie makra, zaawansowane formatowanie czy przenoszenie danych z programu Excel. W kursie znajdziesz też wiele skrótów i podpowiedzi, które znacznie przyspieszą Twoją codzienną pracę w Wordzie.
 
Zobacz czego się nauczysz:
  • Dowiesz się jak wprowadzać tekst do dokumentu.
  • Opanujesz różne metody efektywnego zaznaczania i formatowania fragmentów tekstu.
  • Dowiesz się jak nadać swoim dokumentom atrakcyjny wygląd za pomocą stylów.
  • Nauczysz się wstawiać obrazki oraz rysować dowolne kształty.
  • Nauczysz się tworzyć listy punktowane i numerowane.
  • Opanujesz tworzenie i edycję nawet najbardziej złożonych tabel.
  • Dowiesz się jak zdefiniować marginesy i jak podzielić tekst na kolumny.
  • Dowiesz się jak wstawiać dodatkowe elementy np. nagłówki czy numerację stron.
  • Nauczysz się tworzyć spis treści, indeks oraz przypisy.
  • Opanujesz przenoszenie tabel i wykresów z programu Excel.
  • Poznasz opcje związane z wydrukiem dokumentów.
  • Dowiesz się jak sprawdzić poprawność pisowni w swoich dokumentach.
  • Dowiesz się jak ułatwić sobie pracę za pomocą tzw. makra.
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz również
Ostatnio oglądane