Kurs Social Media dla biznesu

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
69  brutto cena netto: 56,10 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 5 na 5 (opinii: 2) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Użytkownik otrzymuje dostęp do konta poprzez przeglądarkę www. Po zalogowaniu do konta można w prosty sposób przejść do nauki, śledzić swoje postępy, tworzyć notatki czy oznaczać ulubione lekcje.
Czas trwania 12 godzin
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Wymagania Windows, Mac OS X, Linux
  • Które sieci społecznościowe będą najskuteczniejsze w Twoim biznesie?
  • W jaki sposób komunikować się w każdej z nich?
  • O czym pisać, jak pisać i kiedy pisać?
  • Co robić, by angażować użytkowników i pobudzać ich do działania?
  • Jak zdobywać nowych klientów i utrzymywać z nimi dobre relacje?

Jeżeli szukasz takiej właśnie praktycznej wiedzy i chcesz z sieci społecznościowych uczynić jeden ze swoich głównych kanałów marketingowych to świetnie trafiłeś! To szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Bądź tam, gdzie Twoi klienci
Czy wiesz, że Polacy spędzają średnio ponad 2 godziny dziennie w sieciach społecznościowych? Facebook, YouTube, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest i LinkedIn
– to właśnie tutaj najczęściej pojawiają się Twoi klienci. To właśnie tutaj powinna być Twoja firma, aby skutecznie do nich docierać. Znaczenie social media w biznesie rośnie z roku na rok. Zauważa to coraz więcej firm, pojawiając się już nie tylko na Facebooku, ale i w innych sieciach społecznościowych. To również olbrzymia szansa dla Twojej firmy. Wykorzystaj ją!

Zwiększaj sprzedaż
Jeżeli nadal myślisz, że sieci społecznościowe służą głównie do chwalenia się zdjęciami z wakacji i wrzucania zabawnych obrazków, to jesteś w dużym błędzie. Firmy, które już zainwestowały w social media jasno mówią o wzroście sprzedaży. Aż do 30% ruchu, jaki trafia na ich strony pochodzi właśnie z mediów społecznościowych. Te nie tylko pomagają klientom w podejmowaniu decyzji o zakupie, ale też bezpośrednio generują sprzedaż.

Buduj wizerunek
Żadna płatna reklama nie będzie w stanie pomóc Ci tak skutecznie budować wizerunku Twojej firmy, jak sieci społecznościowe. One są do tego wręcz stworzone. Rozmowy toczą się tu codziennie i o wszystkim. Szukamy tutaj informacji o produktach, opinii na ich temat 
i najlepszych promocji. Wykorzystaj to! Spraw by mówiono właśnie o tobie, o twojej firmie, o twoich produktach! Daj klientom szansę Cię poznać, a możesz być pewny, że to Ci się opłaci.

Twórz społeczność
Sprzedawaj, buduj wizerunek, ale nie zapominaj w tym wszystkim o osobach bez których byś tego nie osiągną. O twoich klientach. Zbuduj silną społeczność Twojej firmy i utrzymuj dobre relacje z klientami. Dowiedz się czego od Ciebie oczekują, poznaj ich opinie i sugestie. Tej wiedzy nie przeliczysz na złotówki, ale z pewnością posłuży Ci ona do rozwoju Twojej firmy i zmiany na lepsze.

„Być” to za mało
Wiele osób myśli, że samo założenie konta w jednej czy dwóch sieciach społecznościowych i opublikowanie kilku wpisów w miesiącu wystarczy. Niestety nie. Social media tak nie działają. Sama obecność to tutaj zdecydowanie za mało, by Twoja firma odnosiła korzyści. W moim szkoleniu pokazać Ci więc nie tylko jak „być,” ale przede wszystkim, jak prowadzić w sieciach społecznościowych skuteczne działania marketingowe, które przełożą się na konkretne, wymierne wyniki.

Reklamuj się za darmo
Duże firmy nie mają problemu z wydawaniem olbrzymich budżetów na działania marketingowe. Po prostu je na to stać. Małe, często lokalne firmy zwykle nie mogą sobie na to pozwolić, dlatego tak ważna jest dla nich obecność w mediach społecznościowych. W większości działania marketingowe, jakie tam prowadzą są działaniami darmowymi. Mówisz, że nie ma nic za darmo? Owszem potrzebny będzie twój czas, chęci i zaangażowanie.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie
2018-08-16 08:49:08
e-mail ukryty napisał/a: Kurs Social Media dla biznesu
Jako przedstawicielka starszego pokolenia, ciężko było mi przekonać się do social mediów, nie korzystam z nich na co dzień i nie czuję takiej potrzeby. Kiedy usłyszałam na kursie marketingu o potencjale social mediów, postanowiłam zainteresować się tematem - prowadzę sklep dla kobiet, zawsze chciałam docierać do większej grupy klientek. Jak ten kurs mi pomógł! Idealnie wytłumaczone mechanizmy portali społecznościowych dla takich laików jak ja, gorąco polecam! Wiedza przekazana w przystępne sposób, ale nie prosta - można dowiedzieć się naprawdę zaawansowanych rzeczy. Odkąd korzystam z Fb i IG do promocji marki, moja sprzedaż wzrosła!
2018-07-02 22:06:29
e-mail ukryty napisał/a: Kurs Social Media dla biznesu
Udany zakup. Do tej pory byliśmy na bakier z facebookiem i i instagramem. przez to konkurencja nas wyprzedzała. Traciliśmy pieniądze. ten program wiele zmienił. Nadrabiamy zaległości i ciągle się uczymy wirtualnego świata.
Pokazuje 1-2 z 2 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane