Kurs SFML - podstawy tworzenia gier w C++

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
119  brutto cena netto: 96,75 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kursy możesz wygodnie oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 8 GODZIN
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

SFML to prosta, szybka i darmowa biblioteką graficzna, dzięki której będzisz mógł tworzyć aplikacje multimedialne i gry. Jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które znają podstawy obiektowego programowania w C++, ale w środowisku graficznym stawiają dopiero pierwsze kroki. Mimo swojej prostoty, biblioteka SFML pozwala tworzyć atrakcyjne wizualnie aplikacje i gry i w bardzo przystępny sposób wprowadza w problematykę, którą spotkasz w zaawansowanych silnikach, takich jak Unreal Engine 4.

Czego się nauczysz?

  • tworzenia gier w C++ zupełnie od podstaw
  • rysowania kształtów i nakładania tekstur
  • poruszania obiektami i ich animacji
  • wykrywania kolizji obiektów
  • manipulowania ustawieniami kamery
  • tworzenia własnych klas reprezentujących obiekty 2D
  • przechwytywania i obsługiwania aktywność myszki i klawiatury
  • odtwarzania dźwięków na scenie z uwzględnieniem pozycji gracza
     
Kurs SFML


Przez 8 godzin kursu zapoznam cię ze wszystkim mechanizmami, które będą ci potrzebne do stworzenia własnej gry. Stopniowo przeprowadzę cię przez poznawanie możliwości biblioteki SFML - od jej instalacji, przez sukcesywne wyjaśnienie kolejnych klas i metod aż po stworzenie projektów dwóch gier. Cała nauka będzie przebiegać w oparciu o praktyczne przykłady, w których szczegółowo omawiam niemal każdą linijkę kodu.

Kompendium SFML
W początkowych rozdziałach poznasz moduły biblioteki takie jak: system, windows, graphics, network czy audio. Później nauczę cię tworzyć i animować obiekty. Zobaczysz czym są transformacje, przechwytywanie zdarzeń oraz jak sterować ruchem czy zaimplementować system kolizji. Sporo czasu poświęciłem również ustawieniom kamery, efektom dźwiękowym oraz wielowątkowości i temu jak wpływa ona na wydajność gier.

Twoja pierwsza gra
Uzbrojony w taką konkretną i kompleksową wiedzę będziesz mógł przejść do ćwiczeń praktycznych z projektowanie i tworzenia gier. Wspólnie ze mną stworzysz 2 produkcje. Pierwsza to klasyczna strzelanka w klimatach “Space Invaders”. Będzie ona okazją do utrwalenia technik symulacji fizyki i kolizji, nauczysz się generować i usuwać dużą liczbę obiektów oraz wzbogacać grę o efekty audio. W drugiej grze stworzysz rozgrywkę wieloosobową stosując techniki synchronizacji danych oraz wielowątkowość.

Materiały dodatkowe
Do kursu dołączyłem cały kod źródłowy tworzonych gier, wzbogacony o liczne komentarze, tak by z kursu korzystało Ci się z maksymalnie komfortowo. Wśród dołączonych materiałów nie zabraknie również pozostałych plików, które wykorzystywałem podczas kursu: programów, czcionek i grafik. Wszystko po to, abyś mógł krok po kroku razem ze mną powtarzać wszystkie czynności pokazane w kursie.
 

Kurs SFML

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane