Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
119  brutto cena netto: 96,75 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 4 na 5 (opinii: 1) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Użytkownik otrzymuje dostęp do konta poprzez przeglądarkę www. Po zalogowaniu do konta można w prosty sposób przejść do nauki, śledzić swoje postępy, tworzyć notatki czy oznaczać ulubione lekcje.
Czas trwania 8,5 godziny
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Wymagania Windows, Mac OS X, Linux
To oczywiste, że chcesz by twoja strona i tym samym twój biznes osiągały jak najlepsze wyniki, przyciągały jak najwięcej użytkowników i optymalnie wykorzystywały budżet marketingowy. Aby to jednak osiągnąć musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań:
 
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów?
  • Jak dowiedzieć się, które rozwiązania w Twoich przypadku sprawdzą się najlepiej?
  • W co inwestować więcej, a z czego zrezygnować, bo przynosi straty?
 
Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest Google Analytics
Jest to darmowe narzędzie analityczne, które powie ci wszystko o twojej witrynie i osobach, które ją odwiedzają. Wszystko pod warunkiem, że dostępne tam dane będziesz potrafił rzetelnie analizować i wyciągać z nich trafne wnioski, które posłużą ci później do optymalizacji.
 
Jeżeli chcesz osiągać więcej niż konkurencja, to solidna znajomość Google Analytics przyda ci się zarówno przy prowadzeniu sklepu internetowego, serwisu informacyjnego, jak i małego tematycznego bloga. Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o osobach zupełnie początkujących oraz tych, które posiadają już pewne podstawy Google Analytics lub analityki internetowej w ogóle i chcą swoją wiedzę z tego zakresu poszerzyć.
 
Jak zbierać dane?
Zanim zagłębisz się na dobre w raporty Google Analytics, będziesz musiał założyć konto i wdrożyć na swoją stronę kod śledzenia, który będzie odpowiedzialny za zbieranie danych w raportach. W kursie pokażemy ci krok po kroku jak wykonać taką implementację oraz sprawdzić jej poprawność, tak byś miał pewność, że wszystko działa poprawnie.
 
Co, gdzie i jak?
Doskonale rozumiemy, że wielu początkujących analityków internetowych może poczuć się zagubionych w interfejsie Google Analytics. Postaramy się jednak, by to uczucie trwało jak najkrócej i byś wszystkie najważniejsze elementy interfejsu poznał i opanował w zaledwie kilka minut. Podpowiemy ci również jak wykorzystać funkcje takie jak: panele, skróty, filtry, czy raporty niestandardowe, by praca z Google Analytics, była szybka i wygodna.
 
Jak mierzyć to, co dla mnie najważniejsze?
Mamy już kod śledzenia i zbieramy dane, ale czy wszystkie na których nam zależy? No właśnie, Google Analytics wymaga pewnej dodatkowej konfiguracji, jeżeli będziemy chcieli śledzić elementy takie jak konwersje, wyszukiwanie w witrynie, nasze kampanie marketingowe, czy w odpowiedni sposób filtrować dane w raportach. W kursie pokażemy ci jak zadbać o konfigurację tych oraz wielu innych elementów, a Ty sam zdecydujesz, które z nich będą ci potrzebne.
 
Sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń
Aby trafnie analizować dane musisz wiedzieć nie tylko, co oznaczają najczęściej pojawiające się w raportach metryki, ale też w jaki sposób Google Analytics je zbiera i oblicza. Bez tej wiedzy możesz w sposób nieprawidłowy zinterpretować dane. O błędną analizę nie trudno, a ta jest nawet gorsza niż jej całkowity brak!
 
Kim są moi użytkownicy?
Twoja strona nigdy nie będzie skuteczna, jeżeli nie poznasz dobrze jej użytkowników. Tylko wtedy będziesz mógł odpowiednio dopasować ją do ich potrzeb. Dowiedz się więc, kto odwiedza twoją witrynę, wykorzystując do tego grupę raportów Odbiorcy.
 
Powie ci ona między innymi:
  • skąd są twoi użytkownicy i jakimi językami się posługują
  • jakiej są płci i w jakim wieku
  • w jaki sposób poruszają się po twojej witrynie
  • z jakich urządzeń/systemów/przeglądarek korzystają
  • jak bardzo są zaangażowani w przeglądanie twojej witryny
  • czym się interesują i jak często cię odwiedzają
  • dlaczego mogą opuszczać twoją witrynę nie dokonując konwersji
 
SZKOLENIE ZAWIERA
  • Możliwość pobrania pliku
  • Nielimitowany dostęp
  • Stałe aktualizacje
  • Testy, ćwiczenia
  • Certyfikat ukończenia
  • Dostęp z urządzeń mobilnych
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie
2018-08-10 07:59:26
e-mail ukryty napisał/a: Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji
Super! Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto ma do czynienia z branżą marketingu online. Google Analytics to obowiązkowe narzędzie każdego e-marketera i cieszę się, że miałam przyjemność przerobić ten kurs. Wiedza jest bardzo rzeczowa i przekazana w przystępny sposób, odpowiednia zarówno dla osób które mają już jakąś wiedzę, jak i zupełnie zielonych. Świadomość swoich statystyk jest bardzo ważnym krokiem w budowaniu swojej marki i zrozumieniu słabych i mocnych stron. Dzięki temu wiadomo, na czym się skupić, co poprawić. Pracuję w branży mediów i zdecydowanie polecam, również osobom, które hobbistycznie prowadzą blogi czy strony
Pokazuje 1-1 z 1 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane