Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce

Czas realizacji: Do 24 godzin (w dni robocze)
149  brutto cena netto: 121,14 
Ilość:
Dodaj do koszyka
POLSKA FAKTURA VAT
Gwarancja legalności
Produkt z oficjalnej dystrybucji
zadaj pytanie
Weź leasing teraz
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
negocjuj cenę

Produkt

Producent Strefa Kursów

Specyfikacja

Forma dostawy Kupując kurs otrzymujesz dostęp do platformy szkoleniowej.
Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Kurs możesz oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Platforma Windows
Mac OS X
Linux
Czas trwania 6,5 godziny
Dźwięk Lektor polski
Liczba stanowisk 1
Zastosowanie Do domu
Do firmy

Z kursu dowiemy się jak ulepszyć prowadzone w Google Ads (AdWords) kampanie. Poznamy przydatne funkcje i narzędzia systemu, które sprawią, że osiągniemy lepsze wyniki przy dużo niższym budżecie. Dowiemy się jak wdrożyć skuteczny remarketing w sieci reklamowej (RLSA) i wyszukiwarce. Nauczymy się zdobywać klientów dzięki reklamie wideo na YouTube, w Gmailu oraz za pomocą dynamicznych kampanii DSA. Zobaczymy jak poprawić strukturę konta reklamowego, analizować działania konkurencji i segmentować dane tak, by wyciągać trafne wnioski. 

Czego się nauczysz:

  • optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu
  • zwiększania sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarektingowi
  • zdobywania klientów za pomocą kampanii wideo w YouTube
  • wykorzystania dynamicznych kampanii w wyszukiwarce
  • przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom
  • szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords
  • optymalizacji swoich działań: słowa kluczowe, reklamy
  • poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
tel. +48 68 419 02 27
formularz kontaktowy
Zobacz również
Ostatnio oglądane