Kurs AdWords - zaawansowane techniki reklamy

119  cena netto: 96,75 
Ilość:
Dodaj do koszyka
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zadaj pytanie

Specyfikacja

Forma dostawy Użytkownik otrzymuje dostęp do konta poprzez przeglądarkę www. Po zalogowaniu do konta można w prosty sposób przejść do nauki, śledzić swoje postępy, tworzyć notatki czy oznaczać ulubione lekcje.
Czas trwania 7 godzin
Dźwięk Lektor polski
Ilość filmów 63
Liczba stanowisk 1
Wymagania Windows, Mac OS X, Linux
Reklamujesz się już w wyszukiwarce, ale czujesz, że mógłbyś z AdWords osiągnąć jeszcze więcej? Owszem mógłbyś i ja chciałbym Ci w tym pomóc. Razem zoptymalizujemy twoje kampanie, tak, abyś wydając mniej mógł osiągnąć więcej.
Pokażę Ci co zrobić, by wykorzystywać możliwości AdWords lepiej niż twoja konkurencja i zdobywać dzięki temu jeszcze więcej klientów. Podpowiem Ci nie tylko jak zoptymalizować twoje obecne kampanie w sieci wyszukiwania, ale też jak wykorzystać olbrzymi, choć często niedoceniany potencjał sieci reklamowej. Dowiesz się również jak docierać do Twoich klientów za pomocą zaawansowanych form remarketingu i reklam wideo w sieci YouTube.
 
Wszystko w oparciu o prawdziwe konto, praktyczne przykłady i wiedzę popartą doświadczeniem zdobywanym podczas codziennej pracy z kampaniami AdWords. A to tylko jeden z wielu powodów, dla których warto wybrać to szkolenie zamiast wydawać krocie na kursy stacjonarne. Zresztą zobacz sam, co dla Ciebie przygotowałem.
 
Reklamy tekstowe – jak zwiększyć ich efektywność i zapewnić sobie więcej kliknięć
Pokażę Ci jak dzięki rozszerzeniom wzbogacić reklamy o dodatkowe informacje na temat twojej firmy i produktów (linki, adres, telefon, dodatkowy tekst). Dzięki temu będą one lepiej widoczne, bogatsze w treść i tym samym chętniej klikalne. A większy CTR oznacza większą szansę konwersji.
 
Zaawansowany remarketing – bardziej precyzyjny i efektywny
Słyszałeś o RLSA i remarketingu dynamicznym? To dwie niezwykle skuteczne odmiany remarketingu pozwalające jeszcze trafniej trafiać do klientów. Teraz będziesz mógł wyświetlać reklamy remarketingowe również w wyszukiwarce (RLSA) lub korzystając z remarketingu dynamicznego generować je niezwykle precyzyjnie indywidualnemu użytkownikowi. Większy ROI gwarantowany!
 
Metody kierowania – trafna grupa docelowa to podstawa
Słowa kluczowe to nie jedyny sposób docierania do twoich klientów. Wykorzystaj potencjał różnych metod kierowania, twórz ich zaawansowane kombinacje, stosuj wykluczenia, trafiaj z reklamami do tych, którzy rzeczywiście są zainteresowani Twoim produktem. A potem tylko patrz jak twoja sprzedaż rośnie.
 
YouTube? Tak! Tam również możesz się reklamować
Dlaczego nie korzystasz jeszcze z reklamy na YouTube? Jest tania, zapewnia olbrzymi zasięg i jest skuteczna. Nie popełniaj błędów konkurencji i zacznij korzystać z reklam wideo w formatach TrueView już dziś! Podpowiem Ci jak tworzyć ich skuteczne kreacje oraz zoptymalizować budżet kampanii, tak by wykorzystać go do maksimum.
 
Lepsza organizacja i automatyzacja pracy – pracuj efektywniej
Chcesz osiągać dobre wyniki sprzedażowe, ale nie masz zbyt dużo czasu na zajmowanie się kampaniami? To nie problem. W kursie pokażę Ci jak zautomatyzować i znacząco przyspieszyć zarządzaniem Twoim kontem, wykorzystując między innymi reguły, etykiety, raporty i niezwykle użyteczne narzędzie, jakim jest Edytor AdWords. Dzięki temu będziesz mógł skupić się na tym, co najważniejsze.
 
Google Shopping – reklamuj się w największej porównywarce cen na świecie
Wyprzedź swoją konkurencję tworząc kampanie produktowe w usłudze Google Shopping (Zakupy Google). Zaprezentuj swoje produkty w wyszukiwarce dodając do reklamy zdjęcie, cenę, markę i wiele innych informacji, których nie zmieścisz w zwykłej reklamie tekstowej. To unikalny sposób prezentacji twojej oferty, z którego wielu polskich reklamodawców nadal nie korzysta. Bądź mądrzejszy!
 
Nie bój się eksperymentować – to jedyna słuszna droga do optymalizacji
Nawet jeżeli twoja kampania jest już efektywna nie przestawaj testować nowych ustawień i funkcji. Zawsze może być jeszcze lepiej. I będzie! W kursie podpowiem Ci między innymi jak dopracować zarządzanie budżetem i współdzielić go pomiędzy kilkoma kampaniami oraz jak w bardziej skuteczny sposób ustalać stawki za kliknięcia. Poznasz również narzędzia wstawiania słów kluczowych i odliczania, które sprawią, że twoje reklamy tekstowe będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla odbiorców.
 
Analizuj, aby optymalizować skuteczniej
O poprawie skuteczności kampanii nie może być mowy, jeżeli nie będziesz wiedział, które jej elementy wymagają zmian i Twojej uwagi. To dlatego solidna analiza jest tak ważna. W kursie pokażę Ci jak wykorzystać podczas niej znacznie więcej niż tylko standardowe kolumny AdWords. Zobaczysz jak wiele nowych, użytecznych informacji odsłonią przed Tobą wymiary oraz odpowiednia segmentacja danych. Dowiesz się również jak wypadasz na tle innych reklamodawców z branży oraz w jaki sposób identyfikować i rozwiązywać problemy dotyczące słów kluczowych.
Być może byłeś już na szkoleniach stacjonarnych, czytałeś książki i blogi poświęcone AdWords, ale nadal ciężko przełożyć Ci tę teoretyczną wiedzę, którą dzięki nim zdobyłeś na konkretne działania. Nadal nie do końca wiesz, jak płynnie poruszać się po interfejsie AdWords i wdrożyć do swoich kampanii strategie, o których słyszałeś. Ja całe szkolenie prowadzę na „żywym organizmie” – prawdziwym koncie AdWords, dzięki czemu nie będziesz miał już z tym problemu. Przekonaj się sam, że kursy wideo to naprawdę skuteczny i wygodny sposób na zdobycie praktycznej wiedzy.

Opinie o Kurs AdWords - zaawansowane techniki reklamy

zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Dodaj opinię o produkcie
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię

Podane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny. Nasze towary dostarczamy wyłącznie do Polski.

Dla wersji elektronicznych ESD 
Licencje na program wysyłane są bezpłatnie na wskazany przez klienta adres e-mail.

Dla wersji elektronicznych ESD + Nośnik z programem i licencją
Większość oprogramowania w wersji elektronicznej (jeżeli nie istnieje ich odpowiednik w wersji pudełkowej) może być wysłana również na nośniku sklepu VEBO. Dodatkowo jeżeli zostanie wybrany nośnik przesyłka taka może zostać doręczona za pobraniem Poczty Polskiej lub Kuriera DHL.

Dla wersji pudełkowych BOX
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy INPOST, Poczty Polskiej oraz Kuriera DHL. Paczki nadawane są jako priorytety, a czas ich dostarczenia wynosi od 24 do 48 godzin.

Paczkomaty INPOST

  • Przedpłata - 9,85 zł*


Poczta Polska

  • Przedpłata - 11 zł* 
  • Pobranie - 16 zł*


Poczta Polska - odbiór w punkcie

  • Przedpłata - 11 zł* 
  • Pobranie - 16 zł*


Kurier DHL

  • Przedpłata - 15 zł*
  • Pobranie - 19 zł*


Możliwe jest również ustalenie indywidualnej formy wysyłki w przypadku większych zamówień.
W przypadku zamówienia klucza elektronicznego wysyłka następuje za pomocą poczty elektronicznej i klient nie ponosi żadnych kosztów.

*ceny brutto

Zobacz również