Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania! :)
+48 68 419 02 27
sklep@vebo.pl
Konto
3ds Max to jeden z najbardziej cenionych na rynku programów do tworzenia animacji, renderowania i modelowania 3D. Możesz dzięki niemu osiągać niesamowite efekty pod warunkiem, że wiesz z jakich narzędzi korzystać i znasz podstawy modelowania i animacji. W tym kursie pokażemy Ci od czego zacząć i wspólnie przejdziemy przez wszystkie najważniejsze etapy tworzenia projektu 3D. Interfejs i narzędzia Ciężko wyobrazić sobie efektywną pracę w jakimkolwiek narzędziu, zwłaszcza tak zaawansowanym jak 3ds Max, bez dobrej znajomości interfejsu i najważniejszych jego funkcji. Na szczęście po tym szkoleniu nie będziesz musiał się o to martwić! Z kursu dowiesz się jak korzystać ze wstęgi narzędziowej, viewportów, scene explorera, siatki. Zobaczysz też jak odpowiednio ustawić jednostki wyświetlania, zająć się importem i scalaniem scen oraz pracować z wieloma oknami i używać stosu modyfikatorów. Tworzenie obiektów i modelowanie W trakcie kursu sporo czasu poświęciłem na pokazanie narzędzi przydatnych podczas pracy z obiektami. Dowiesz się między innymi jak wykorzystywać funkcje focus on object, frame all, isolation, hiding, freez czy pivot i clone. Zajmując się modelowaniem skupiłem się przede wszystkim na modelowaniu ze splinów oraz poligonalnym. Poznasz więc wykorzystanie modyfikatorów Lathe, Bevel, Sweep czy OpenSubdiv. Dowiesz się jak krok po kroku przygotować świetnie wyglądające trójwymiarowe modele, które będzie można później wykorzystać w wizualizacjach, animacjach czy filmach. Animacja Tworzenia animacji nauczysz się dosłownie w kilka minut! Pokażę Ci jak zadbać o wszystkie najważniejsze ustawienia dotyczące kluczowania. Zobaczysz jak sprawnie edytować klatki czy zająć się interpolacją kluczy w Curve Editor. Aby ułatwić Ci tworzenie animacji przybliżę Ci również tematykę tworzenia hierarchii. Zobaczysz jak wykorzystać niezwykle przydatny tryb Gimbal, ustawić kolejność osi rotacji czy ich blokadę. Realistyczne materiały i oświetlenie Zanim jednak do tego dojdziemy, popracujemy nad tworzeniem i edycją materiałów, czyli tzw. shaderów, tak byś mógł nałożyć je na przygotowane wcześniej obiekty 3D. Zobaczysz jak wykorzystywać do tego tekstury i różne narzędzia. Dowiesz się czym jest mapowanie UV, jak wykorzystać bitmapy i mapy proceduralne. Tworzeniu oświetlenia poświęciłem cały osobny rozdział. Omówimy sobie tutaj dostępne w programie rodzaje i kształty światła. Rendering Ostatnim etapem naszej pracy będzie rendering przygotowanej przez ciebie sceny. W tym rozdziale pokażę Ci jak wybrać odpowiedni silnik renderujący, zadbać o najważniejsze ustawienia, ale przede wszystkim opanować pracę z kamerami. Poznasz między innymi różne ich typy i nauczysz się odpowiednio zarządzać ich ustawieniami. Dzięki tej wiedzy będziesz potrafił w efektowny sposób zaprezentować przygotowane przez ciebie modele. Czego się nauczysz?
Twoja opinia może być pierwsza.
Polecamy również